beantwoord

Internetstoring

• 2 juli 2019
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb sinds 1,5-2 uur geen internet meer. Mijn laptop geeft de melding: ‘your broadband physical link is down’. Ik
heb toen alle kabels van de Experia Box V10 opnieuw aangesloten, wat niet werkte. Daarna heb ik hem
gereset, wat ook niets heeft geholpen. Boven ‘services’ brandt een oranje lampje, boven ‘power’ en ‘wireless’ branden gele lampjes, en verder branden er geen lampjes. Met de klantenservice kom ik nergens want na 5 seconden om
je vraag in te spreken werd ik onderbroken, en kreeg ik een sms die me weer doorverwees naar het hele online reset keuzemenu, wat ik dus al
doorlopen heb. Ik wil dit graag oplossen. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 juli 2019, 09:44

Goedemorgen @Fysam, fijn dat je 'm al snel had, maar wat jammer dat het nieuwe modem geen verschil maakte. Goed dat je de kabels en aansluiting thuis ook al nagekeken hebt! Ik zie dat je intussen nog contact gehad hebt, en dat er vanmiddag een monteur langs komt. Helemaal goed, anders had ik dit voor je geregeld. Ik ga er vanuit dat de monteur de verbinding voor je zal herstellen. Hij zal zowel de aansluiting bij je thuis als het netwerk buitenshuis nakijken.

Laat je weten hoe de afspraak afgelopen is?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Fysam, wat gek dat je verbinding er ineens helemaal mee opgehouden is. Dat is niet fijn, en ook niet handig dat je er bij de klantenservice niet door komt.

Ik heb meteen je gegevens opgezocht. Het is je later toch gelukt de klantenservice te bereiken, toch? Ik zie dat mijn collega een nieuw modem voor je aangevraagd heeft. Fijn dat het gelukt is 🙂 Je ontvangt het nieuwe modem binnen een paar werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en hoe het gaat met de verbinding?
Goedemiddag,

Het modem was er vandaag al, dus lekker snel! Ik heb hem aangesloten volgens de instructies, maar hij geeft hetzelfde aan als gisteren. Bij de dsl brandt nog steeds geen lampje, ook al probeer ik nu verschillende dsl kabels en stekkers. Is het mogelijk dat er een probleem zit bij het stopcontact waar de dsl in gaat? Of kan er nog iets anders mis zijn? We hebben geen andere aansluiting in huis waar de dsl in kan, ook niet in de meterkast, dus ik kan dat niet testen. Wat kan ik verder nog doen?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Fysam, fijn dat je 'm al snel had, maar wat jammer dat het nieuwe modem geen verschil maakte. Goed dat je de kabels en aansluiting thuis ook al nagekeken hebt! Ik zie dat je intussen nog contact gehad hebt, en dat er vanmiddag een monteur langs komt. Helemaal goed, anders had ik dit voor je geregeld. Ik ga er vanuit dat de monteur de verbinding voor je zal herstellen. Hij zal zowel de aansluiting bij je thuis als het netwerk buitenshuis nakijken.

Laat je weten hoe de afspraak afgelopen is?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Fysam, ik ga er vanuit dat geen bericht, goed bericht is. Ik hoop dat de afspraak met de monteur goed afgelopen is. Als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reageer