beantwoord

Internetstoring

• 24 juni 2019
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb sinds de landelijke storing nog steeds geen internet thuis. Heb de modem al gereset etc. Wanneer wordt dit opgelost?
icon

Beste antwoord door WJLouwes 25 juni 2019, 11:16

Goedemorgen Jasper,

Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en zij zeggen dat mijn modem waarschijnlijk door de storing van gisteren overleden is. Ik moet nu helaas 2 dagen wachten op een nieuwe modem, maar gelukkig is het mooi weer.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @WJLouwes, welkom op het forum. De landelijke storing had geen invloed op het internet, dat was alleen telefonie. Daarom lijkt er bij jou iets anders te spelen. Ik heb de verbinding meteen voor je nagekeken en ik krijg ook geen contact met de Experia Box. Welke lampjes branden daarop als je daarop kijkt?
Goedemorgen Jasper,

Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en zij zeggen dat mijn modem waarschijnlijk door de storing van gisteren overleden is. Ik moet nu helaas 2 dagen wachten op een nieuwe modem, maar gelukkig is het mooi weer.
Er branden trouwens maar 2 lampjes. Die van de power en wireless
Reputatie 8
Badge +19

Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en zij zeggen dat mijn modem waarschijnlijk door de storing van gisteren overleden is.

Tjonge, wat een onzin... 😮
Of de klantenservicemedewerker weet écht niet beter of het is een 'zoethoudertje'...
Reputatie 8
Badge +11
Ik snap dat ze het modem vervangen, ik had ook het gevoel dat we die kant op zouden gaan. Het versturen van het modem kan enkele werkdagen duren, mogelijk is die er morgen al. Laat je weten hoe het daarmee gaat? In afwachting daarvan heb je er inderdaad mooi weer bij, geniet er van! 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @WJLouwes, ik zie dat het nieuwe modem er nu is en als ik de verbinding nakijk zie ik ook een werkende verbinding. Werkt alles nu ook weer goed voor jou?

Reageer