beantwoord

Internetsnelheid verhogen via pairbonding

• 19 juni 2019
  • 8 reacties
  • 246 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb momenteel een Telfort internet abonnement van 50MB/s.
Dit was voor de fusie/overname met KPN volgens de website van Telfort de hoogst mogelijk haalbare snelheid voor ADSL2. Echter bij KPN is het mogelijk om de snelheid te verhogen d.m.v. bonded pairing.
Is dit sinds de fusie/overname nu ook mogelijk voor de Telfort klanten?

Hieronder een overzicht van https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

https://

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 juni 2019, 09:55

Hallo @sbroekhuizen, pairbonding is bij ons nog niet mogelijk zoals Galdor aangeeft. Zo lang het nog een Telfort abonnement is, zijn die voorwaarden en mogelijkheden van toepassing. Over wanneer het wel mogelijk zal zijn is momenteel nog niets te zeggen, dat is nog niet bekend. Dat is voor zowel jou als mij afwachten 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Tof nu toe is bonded nog niet mogelijk voor klanten met een Telfort abonnement
Ik zou zeggen probeer dit over een jaar na nu, als we KPN groen op de facturen zien. En we een KPN id hebben. Nu is Telfort nog steeds wat het al 15 jaar is onderdeel van KPN. De eerste groep klanten namelijk Prepaid zijn of gaan nu over de rest komt ook aan de beurt.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @sbroekhuizen, pairbonding is bij ons nog niet mogelijk zoals Galdor aangeeft. Zo lang het nog een Telfort abonnement is, zijn die voorwaarden en mogelijkheden van toepassing. Over wanneer het wel mogelijk zal zijn is momenteel nog niets te zeggen, dat is nog niet bekend. Dat is voor zowel jou als mij afwachten 🙂
Reputatie 1
Bedankt voor de reacties. Jammer dat Telfort nog niet van dezelfde services mag genieten waar KPN wel gebruik van maakt. Dit betekent dus dat ik eerst mijn contract periode moet uitzitten voordat ik naar KPN kan overstappen? Of is dit wel al mogelijk?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @sbroekhuizen ,
Je zult wel per 'direct' over kunnen stappen, maar dan moet je de nog niet-verstreken termijnen van je abo direct afrekenen plus een boete.
Je kunt ook 1 maand voor einde contract je bij KPN aanmelden m.i.v. je huidige einde contractdatum.
Bij KPN kun je een 'herinnering' in laten stellen zodat ze je een aanbod kunnen doen bij einde contract datum, dat geldt zowel voor mobiel als voor vast.
Badge +18
@JanD

.. .. plus een boete.

Sinds wanneer is dat?
Afkoopsom zijn de resterende maanden. Boete daar overheen heb ik nog nooit van gehoord.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @nelly jacoba , in de voorwaarden wordt letterlijk gesproken over 'een afkoopsom', dat kan dus ieder bedrag zijn door Telfort vast te stellen, bij KPN is het de resterende termijnen plus 25 euro boete.
Hallo @nelly jacoba , in de voorwaarden wordt letterlijk gesproken over 'een afkoopsom', dat kan dus ieder bedrag zijn door Telfort vast te stellen, bij KPN is het de resterende termijnen plus 25 euro boete.
Link? Bij Telfort is dit expliciet genoemd de resterende kosten van de contractsperiode.

Hier zoals dit voor mobiel geldt.
Je kunt je abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van je contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand, na aftrek van eventuele korting. Bron

Uit de algemene voorwaarden per 2018 betreffende thuis internet.

13.4 Als u overstapt naar een andere aanbieder en uw nummer wilt houden. Stapt u over naar een andere aanbieder en zegt u een overeenkomst voor een dienst op waarbij we nummerbehoud aanbieden? Dan kunt u het nummer meenemen naar uw nieuwe aanbieder. Als u dit wilt, moet u dit direct en duidelijk aangeven tijdens het opzeggen. Ook moet u ons alle informatie geven die we nodig hebben. We kunnen voorwaarden
stellen aan onze medewerking. Bijvoorbeeld als u nog in de minimumduur van uw contract zit. Dan kunnen we als voorwaarde stellen dat u eerst een afkoopsom betaalt. Of als u nog openstaande facturen hebt, kunnen we u vragen die eerst te betalen.
Reputatie 8
Badge +17
We zitten nog steeds bij Telfort totdat we daadwerkelijk gemigreerd worden. Met de voorwaarden van Telfort. En niet de voorwaarden van KPN
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Kees-Jan , dat weet ik, ik gaf het ook als vergelijking aan tussen Telfort en KPN.☺
Reputatie 8
Badge +17
Hallo @Kees-Jan , dat weet ik, ik gaf het ook als vergelijking aan tussen Telfort en KPN.☺
Zo komt jouw reactie niet over.

Gewoon feitelijk, onderbouwd blijven is duidelijker.

Reageer