beantwoord

Internetsnelheid verhogen alles-in-1 pakket

• 6 april 2017
  • 2 reacties
  • 775 keer bekeken

Ik wil graag mijn internetsnelheid verhogen, maar heb in mijn Telfort bij mijn huidge abonnement niet de optie om de snelheid te verhogen. Ik moet dan het nieuwe (=duurdere) alles-in-1 pakket nemen en hier de optie aanvinken voor € 5 per maand.
Kan dit niet als optie op mijn huidige abonnement? Als ik het nieuwe pakket neem, heb ik meteen weer een nieuw abonnement van 1 jaar. Als ik dit pakket zou nemen als nieuwe klant, krijg ik het 6 maanden voor 29 euro. Krijg ik dat ook als ik wijzig? Ik sluit immers een nieuw abonnement af.

Als ik hogere snelheid heb, dan neem ik aan dat ik ook voldoende bandbreedte heb voor een tweede interactieve ontvanger (heb nu nog Digitenne op de slaapkamer wat ik dan graag zou vervangen). Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Franzki 6 april 2017, 12:08

Als ik dit pakket zou nemen als nieuwe klant, krijg ik het 6 maanden voor 29 euro. Krijg ik dat ook als ik wijzig? Ik sluit immers een nieuw abonnement af.

Je kunt als klant opnieuw voor een jaar verlengen tegen de nieuwe snelheid en de nieuwe tarieven. En in veel gevallen kun je daar een korting bij krijgen... maar daar moet je wel om vragen. Drie maanden gratis internet is niet ongebruikelijk. Je zou dus Telfort even moeten vragen om een verlengaanbod.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als ik dit pakket zou nemen als nieuwe klant, krijg ik het 6 maanden voor 29 euro. Krijg ik dat ook als ik wijzig? Ik sluit immers een nieuw abonnement af.

Je kunt als klant opnieuw voor een jaar verlengen tegen de nieuwe snelheid en de nieuwe tarieven. En in veel gevallen kun je daar een korting bij krijgen... maar daar moet je wel om vragen. Drie maanden gratis internet is niet ongebruikelijk. Je zou dus Telfort even moeten vragen om een verlengaanbod.
Thanks. Ik ga bellen.