beantwoord

Internetsnelheid verhogen

• 12 juli 2017
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik begrijp dat je maandelijks je internetsnelheid kunt verhogen en verlagen. Ik wil graag weten wat het verschil in kosten is bij een wijziging van bijv. 50 naar 100 Mbps. Ik ben nog geen Telfort Internet klant (wel mobiel) en kan dit (dus) niet zien in Mijn Telfort.
icon

Beste antwoord door Stephen 12 juli 2017, 11:38

Hallo Kaj, welkom op het forum! Als wij ook een snelheid van 100 Mb/s op jouw adres kunnen leveren dan bedragen de kosten voor het verhogen van je internetsnelheid 5 euro. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kaj, welkom op het forum! Als wij ook een snelheid van 100 Mb/s op jouw adres kunnen leveren dan bedragen de kosten voor het verhogen van je internetsnelheid 5 euro. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Hi Stephen,
Dus als ik nu een abonnement van 50Mbps afsluit kan ik elke maand bepalen of ik mijn abonnement verhoog en bijbetaal? en de maand erna begin ik weer op 50Mbps? dat zou mooi zijn.
Zover ik weet blijft het dan op 100 totdat je het zelf weer verlaagt. Die 50 is niet de standaard waar je elke maand mee begint. Dat brengt waarschijnlijk teveel administratieve rompslomp met zich mee.
Reputatie 8
Badge +16
@Kajvanleeuwen,

Wat Galdor68 heeft aangegeven klopt. :)

@Galdor68,

Thanks! 🙂

Reageer