beantwoord

Internetsnelheid verhogen

• 28 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 241 keer bekeken

Wij gaan verhuizen en willen overstappen naar telfort. Nu blijkt dat we maar max 8mb hebben op het nieuwe adres en uit ervaring weet ik dat dit problemen gaat opleveren met 2 ontvangers! Kan die snelheid worden verhoogd? Kennis van ons had er namelijk ook last van en toen is er iets omgezet en was de snelheid veel hoger!
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 29 augustus 2015, 00:12

Omdat Telfort eerlijk is in wat je nu kan krijgen. Je schrijft het zelf al "KPN geef al nieuwe snelheid MAX 60 mb" Technisch is er op dit moment alleen 8Mb leverbaar, zelfs KPN zal als je besluit bij hun een abonnement te nemen niet verder komen als deze 8 Mb. Dat je op bovenstaande link wel al de upgrade informatie ziet is prettig en daar wordt door KPN nu gewoon misbruik van gemaakt.

Bij Telfort kunnen ze echter niet zien dat er een upgrade aan zit te komen.
Telfort zal zodra de upgrade uitgevoerd is jouw zeker de mogelijkheid bieden om een hogere snelheid te halen. Concreet voor nu, wees verstandig, sluit gewoon een abonnement af bij Telfort en zodra de upgrade rond is kan je zelf binnen je "Mijn Telfort" je abonnement verhogen. Nu naar KPN gaan om dat de verwachting wordt gewekt dat het wel kan, zal beslist een verkeerde keus zijn.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Wart is er volgens deze link: http://netco.fpi-info.fourstack.nl/ haalbaar op jouw adres.
Ja dat lijstje heb ik hier ook liggen maar telfort weet niks van verhoging van de snelheid als ik nu bestel kan ik maar 1 ontvanger bestellen en heb er 2 nodig!
Reputatie 8
Badge +19
Ja dat lijstje heb ik hier ook liggen maar telfort weet niks van verhoging van de snelheid als ik nu bestel kan ik maar 1 ontvanger bestellen en heb er 2 nodig!

De vraag was dus: wat staat er op dat 'lijstje' als maximaal haalbare snelheid, en zit er misschien een upgrade aan te komen..?
Kan je een screenshot plaatsen van het resultaat van die check..?
Feit blijft natuurlijk wél dat Telfort er niets aan kan doen dat jij gaat verhuizen naar een adres dat op een grotere afstand ligt naar de wijkcentrale of straatkast.
8 Mbps is net voldoende voor één HD zender, of twee SD zenders, en dan heb je amper of geen internet meer.
Dat is de reden dat Telfort geen tweede ontvanger wil leveren.
Kpn geeft al nieuwe snelheid aan max 60 mb die gaan in 4 de kwartaal snelheid verhogen. Telfort geeft max 8 mb aan en weten niks van een upgrade.
Reputatie 8
Badge +16
Omdat Telfort eerlijk is in wat je nu kan krijgen. Je schrijft het zelf al "KPN geef al nieuwe snelheid MAX 60 mb" Technisch is er op dit moment alleen 8Mb leverbaar, zelfs KPN zal als je besluit bij hun een abonnement te nemen niet verder komen als deze 8 Mb. Dat je op bovenstaande link wel al de upgrade informatie ziet is prettig en daar wordt door KPN nu gewoon misbruik van gemaakt.

Bij Telfort kunnen ze echter niet zien dat er een upgrade aan zit te komen.
Telfort zal zodra de upgrade uitgevoerd is jouw zeker de mogelijkheid bieden om een hogere snelheid te halen. Concreet voor nu, wees verstandig, sluit gewoon een abonnement af bij Telfort en zodra de upgrade rond is kan je zelf binnen je "Mijn Telfort" je abonnement verhogen. Nu naar KPN gaan om dat de verwachting wordt gewekt dat het wel kan, zal beslist een verkeerde keus zijn.

Reageer