Goedenavond,
Ik merk de laatste tijd steeds vaker problemen met ons Internet en tv. We hebben glasvezel
Korte samenvatting;
- Bedraad internet is niet stabiel waardoor bellen over internet voor werk te vaak wegvalt, wifi is stabieler maar trager dan de bedrade versie.
- Netflix moet constant opnieuw inloggen sinds een week of 1 a 2. Inloggen met je afstandsbediening is zoals iedereen weet verre van ideaal.
- Wifi is traag (streamen geeft veel haperingen) op laptop in de buurt van de router (experiabox v8) alleen tv staat ernaast aan, geen smartphones of iets anders op de wifi.
Een harde reset van de router heb ik onlangs nog gedaan maar heeft geen hulp geboden. De stabiliteit van het netwerk voor de VOIP heb ik getest met 2 laptops en 2 kabels.
Beste antwoord door Bart - Telfort
Hoi
Meerdere problemen dus. 1 en 3 wil ik graag in een keer behandelen, ik zie echter dat hier al contact over is geweest en dat er een nieuw modem onderweg is. Hopelijk lost dat het probleem op.
En dan het tweede punt. Dat is een probleem wat ik nu al eerder heb gezien. Ligt bij de ontwikkelaars. Hopelijk snel een oplossing. Excuses voor het ongemak.