beantwoord

Internetsnelheid 60MB/6MB KPN voor Telfort?

• 1 juli 2015
  • 4 reacties
  • 316 keer bekeken

Beste,

Ik zag KPN dat mijn adres kan tot 60/6 MB leveren, waarom zie ik niks bij jullie Telfort? Omdat Telfort is dochter vam KPN.

Gr FriTon:
icon

Beste antwoord door Daphne 2 juli 2015, 11:43

@all,

Op dit moment is (nog) niks bekend of wij deze wijziging overnemen. Houd vooral onze website in de gaten ;)

Daphne
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
@all,

Op dit moment is (nog) niks bekend of wij deze wijziging overnemen. Houd vooral onze website in de gaten ;)

Daphne
Toch komt Telfort in het verleden soms achter KPN aan, met bvb TV. Ik wacht nog hoopvol af, maar voorlopig heeft Franzki gelijk.
Reputatie 8
Badge +16
Telfort is een merknaam van KPN. Maar binnen de merknaam Telfort worden andere producten en diensten geleverd dan wat KPN zelf aanbiedt.

Zo levert Telfort bijvoorbeeld geen pair-bonding. Ook gaat het snelste Telfort DSL-abonnement niet sneller dan 50/5 terwijl KPN wel hogere snelheden biedt.
Badge +2
Telfort neemt meerdere zaken van kpn 1-op-1 over, maar ook genoeg zaken niet. Het past uitstekend binnen de premium brand strategie van kpn om gratis te upgraden. Telfort biedt juist waar voor je geld (Voordeel), daar krijg je dus minder snel een dergelijke 'gratis' upgrade.

Telfort is de enige die iets kan zeggen over of het hier nou wel of niet de wijzigingen van kpn over neemt.

Reageer