Internetaanvraag geblokkeerd vanwege oplevering glasvezel die er helemaal niet gaat k

• 14 september 2013
  • 7 reacties
  • 1424 keer bekeken

Ik ontving een email met onder meer de volgende passages:

Telfort wil u danken voor uw e-mail. [Uiteraard!]
Het is vervelend dat Telfort uw aangevraagde abonnement heeft kunnen opleveren en dat de reden die hiervoor gegeven is niet duidelijk is. [Nou enorm zeg!]
Uit onze gegevens blijkt dat de internetlijn die op dit moment beschikbaar is in de nabije toekomst door KPN wordt opgeleverd voor glasvezel. Dit is ook de reden waarom Telfort uw aanvraag heeft moeten afwijzen. Telfort heeft voor u gecontroleerd of er al een Telfort-glasvezelabonnement aan te vragen is op uw adres Boulevard Barnaart 2-VIS4 te 2041JA Zandvoort, maar dat is echter nog niet het geval. Uw aanvraag kan om boven genoemde reden niet nogmaals in behandeling genomen worden.

Ik ben inmiddels zelf maar op onderzoek uitgegaan en het blijkt dat er op nummer 2 inderdaad glasvezel aangelegd gaat worden. Nummer 2 is echter een heel andere aansluiting dan 2 met toevoeging VIS4 die enkele honderden meters verder in de middle of nowhere ligt en waar dus zeker geen glasvezel gaat komen.

Hoe Telfort en grote broer (zus?) KPN nu op andere gedachten te brengen?

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Huh??                                  
Dus morgen KPN maar gaan stalken want dat domme Telfort reageert niet.
Tsja, je bant ook maar nieuwe klant en daar zijn we niet in geinteresseerd!
Reputatie 8
Badge +17
Misschien is het handig om je 1e post nog eens door te lezen?!? Dan snap je misschien zélf ook de "Huh??" van Alfons...

knippen-Plakken is handiger dan iets overtypen, daar komen spelfouten in en/of je vergeet woorden.

succes bij KPN!

P.S. Telfort bant geen nieuwe klanten...
Dit is geknipt en geplakt wijsneus, nu jij weer!
Reputatie 8
Badge +17
Nou, wijsneus, uit die opmerkingen die jij erbij plakt begrijp ik dat jij wél snapt wat er in de mail staat en wij niet...
Badge
@erwinvandeslik

Wat vervelend dat jouw aanvraag voor een abonnement is af gewezen. Graag ontvang ik jouw postcode en huisnummer in een privébericht, zodat ik een en ander voor je kan nakijken.

Moniek
Reputatie 1
Badge +1
Wat meer uitleg rondom het knip en plakwerk was misschien handig geweest. Ik het stukje nu al een paar keer gelezen en ik heb alleen nog een vermoeden waarover het gaat. Het lijkt erop dat je op huisnummer 2 een aanvraag voor een glasvezelabonnement hebt gedaan bij Telfort, maar dat deze die niet in behandeling kan nemen omdat er in de systemen staat dat KPN-Glasvezel hierop diensten gaat leveren.
Klopt dit een beetje?

Reageer