beantwoord

Internet werkt nog niet ondanks iDeal betaling

• 4 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik heb vanochtend mijn telfort factuur betaald bleek te laat te zijn hoe snel werkt mijn internet weer ik heb via mijn telfort met iDEAL linkje betaald

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 oktober 2019, 10:03

Hoi @Shir, niet fijn dat je verbinding het nog niet deed, ondanks dat je al had betaald via iDeal. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je contact gehad hebt via social media. Mijn collega heeft ervoor gezorgd dat je verbinding weer werkt en een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop je verbinding niet werkte. Fijn dat het nu opgelost is.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust hier weten.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Hoop voor je morgenvroeg.
Ik zit nu al vier dagen zonder internet ik zou aangesloten worden 2 maal maar helaas gebeurd er niks ik ga maar overstappen 🤷🏼‍♀️
Reputatie 8
Badge +17
Ik zit nu al vier dagen zonder internet ik zou aangesloten worden 2 maal maar helaas gebeurd er niks ik ga maar overstappen 🤷🏼‍♀️

Dat ligt dus grotendeels aan jezelf, als je namelijk op tijd betaald had was je niet afgesloten geweest en ook bij een andere provider wordt je afgesloten bij niet tijdige betaling.
NU heb je aangegeven dat je vanmorgen betaald hebt en weet je ook dat de betalingen bij banken na het weekend worden uitgevoerd
Admin: Afbeeldingen met privégegevens verwijderd i.v.m. privacy
Zoals je ziet heb ik voor het weekend betaald zou binnen 12 uur internet weer aan gesloten zijn de volgende dag gebelt en zou binnen 2 uur weer aangesloten zijn meerdere berichten ook op Facebook gestuurd word erg slecht geholpen iedereen vergeet wel is een rekening te betalen
Maar prima ben de 23ste aangesloten bij t-mobile dat ik zoveel moeite moet doen om dit terug gedraaid te krijgen erg slechte klantenservice
Mis beter kijken waarneer ik dit geplaatst heb dat jij pas dagen later reageerd betekent niet dat ik die dag het bericht heb geplaatst
Reputatie 8
Badge +17
Sorry je hebt gelijk dacht aan vanmorgen dus vandaag en wellicht kun je vandaag via het twitter account van Telfort worden geholpen
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Shir, niet fijn dat je verbinding het nog niet deed, ondanks dat je al had betaald via iDeal. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je contact gehad hebt via social media. Mijn collega heeft ervoor gezorgd dat je verbinding weer werkt en een vergoeding aangemaakt voor de dagen waarop je verbinding niet werkte. Fijn dat het nu opgelost is.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust hier weten.
Reputatie 3
Veel van deze "problemen" zijn te voorkomen door een automatische machtiging af te geven, vaak kun je na overleg zelf een datum opgeven wanneer het word afgeschreven.
Soms word er zelfs een kleine korting van zeg maar een paar euro gegeven, niet altijd maar heel soms wel bij bladen en kranten zie het wel eens.
@BeMu , moet er wel voldoende saldo op de rekening staan, andrrs gaat het ook mis, en we leven jammer genoeg in een land waar alleen de zon en regen voor niks komen, voor een grote groep word het steeds lastiger om de eindjes aan elkaar te knopen.

Reageer