beantwoord

Internet werkt niet, verbinding wel opgeleverd. Klacht!

• 7 oktober 2013
  • 13 reacties
  • 3035 keer bekeken

5 oktober zou mijn nieuwe verbinding opgeleverd worden. Modem is aangesloten op mijn ISRA punt bij binnenkomst woning.

Helaas is er nog steeds geen leven op de modem. Alleen de lampjes voor power en wireless branden op de modem. Het menu in de modem 192.168.2.254 geeft aan dat de line " silence"  is en het lijkt erop dat de modem op geen enkele wijze connectie heeft met de centrale.

Ik heb bevestiging gehad dat de bestelling is opgeleverd, echter staat in de statusaanvraag dat het proces zich op stap 5 bevind.

Graag hulp!

Bestelnummer is 2713410
icon

Beste antwoord door Jeroen 9 oktober 2013, 16:16

@angeliqueabc,

Graag gedaan, ik heb een storingsonderzoek geopend bij onze netwerkbeheerder. Er wordt door KPN contact opgenomen voor het maken van afspraak met de storingsmonteur.

Jeroen
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wil je een foto plaatsen van je ISRA aansluiting het liefst een foto waar de aansluit draden zijn te zien
Reputatie 8
Badge +10
[...] echter staat in de statusaanvraag dat het proces zich op stap 5 bevind.

Even voor de duidelijkheid, welke tekst staat er precies bij 'Stap 5' van de statusaanvraag..?
Het isra kastje is gesloten, op het kastje staat dat deze niet geopend mag worden.

Ik zal zo dadelijk een foto plaatsen.
http://www.freebits.nl/images/858foto.jpg
Reputatie 8
Badge +18
Dat grijze kabeltje rechtsonder op de foto  gaat dat naar je modem
Dat grijze kabeltje rechtsonder op de foto  gaat dat naar je modem

Ja, naar het dsl poortje
Reputatie 8
Badge +18
Oke hier moet Webcare team even naar kijken, je hoeft niets te doen die lezen mee op het forum
[...] echter staat in de statusaanvraag dat het proces zich op stap 5 bevind.

Even voor de duidelijkheid, welke tekst staat er precies bij 'Stap 5' van de statusaanvraag..?

Huidige status voor bestelnummer: 2713410

1
Uw bestelling is ontvangen
2
Uw bestelling wordt verwerkt
3
Technische werkzaamheden
4
Uw bestelling is ingepland voor oplevering
De opleverdatum van uw bestelling is 5 oktober 2013.
Wij versturen een brief met de bevestiging van deze datum en met uw persoonlijke gebruikersgegevens.

Daarnaast sturen wij u uw installatiepakket. Daarin zitten alle benodigdheden om het door u bestelde product te kunnen aansluiten, zoals een modem of een digitale TV ontvanger. U kunt zelf online bekijken wanneer het pakket bij u thuis wordt afgeleverd.

Installeren internet
Vanaf 5 oktober 2013 kunt u Telfort internet installeren en activeren. Kijk voor hulp bij de installatie op onze online klantenservice of bestel een monteur. Meer informatie hierover vindt u in het installatiepakket.

Installeren Interactieve TV
Voor het aansluiten van interactieve TV van Telfort wordt u enkele dagen voor oplevering gebeld door de monteur om een afspraak te maken voor de installatie.

5
Oplevering en activering

Er staan balletjes voor tot stap 4 zijn blauw stap 5 is nog grijs terwijl ik za 5-10 nog een sms heb gekregen met bevestiging van oplevering en dat ik kon beginnen met installeren?
Badge +1
@angeliqueabc,

Excuses voor deze late reactie, ik open graag een storingsonderzoek zodat nagekeken kan worden waarom de verbinding niet werkt. Het ISRA punt bevindt zich in de meterkast? Kun je mij in een privébericht jouw 06-nummer kenbaar maken? Er wordt dan op dit nummer contact opgenomen voor het maken van een afspraak met de storingsmonteur. Ik zie jouw nummer graag tegemoet, na ontvangst open ik het storingsonderzoek direct.

Jeroen
@angeliqueabc,

Excuses voor deze late reactie, ik open graag een storingsonderzoek zodat nagekeken kan worden waarom de verbinding niet werkt. Het ISRA punt bevindt zich in de meterkast? Kun je mij in een privébericht jouw 06-nummer kenbaar maken? Er wordt dan op dit nummer contact opgenomen voor het maken van een afspraak met de storingsmonteur. Ik zie jouw nummer graag tegemoet, na ontvangst open ik het storingsonderzoek direct.

Jeroen

Gedaan! Bij voorbaat dank!
Badge +1
@angeliqueabc,

Graag gedaan, ik heb een storingsonderzoek geopend bij onze netwerkbeheerder. Er wordt door KPN contact opgenomen voor het maken van afspraak met de storingsmonteur.

Jeroen
Goedenavond, hoe is dit afgelopen? Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Sluit modem netjes aan op isra/ministekker in meterkast, verbinding 1nov opgeleverd maar alleen de power en wireless lampjes branden?!

Groet Claire
Goedenavond, hoe is dit afgelopen? Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Sluit modem netjes aan op isra/ministekker in meterkast, verbinding 1nov opgeleverd maar alleen de power en wireless lampjes branden?!

Groet Claire

Hallo Claire,

De monteur van Kpn is bij mij langs geweest bleek geen verbinding in de lijnen te zitten nu opnieuw gelegd en werkt perfect.
Het beste is om een nieuwe topic te plaatsen daar reageert webcare dan vanzelf op.

Groet Angelique

Reageer