Internet werkt niet sinds nacht!!!

• 6 januari 2013
  • 22 reacties
  • 4078 keer bekeken

Geachte heer mevrouw,

Sinds 2 uur s''nachts is onze internet weg gevallen! 
ik heb aankomende maandag examens en heb eigenlijk alles geprobeerd om telfort te bereiken maar
het blijkt onmogelijk ik heb zelfs kpn gebeld!!!! 

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

postcode :2531 
Plaats Den Haag

22 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Telfort is in de weekends niet te bereiken
Je zegt ik heb alles geprobeert, wat is alles in jou geval 
probeer onderstaand eens punt voor punt

1 zet je modem met de schakelaar uit en dan weer aan als dit niet helpt dan volgende punt

2 druk met een paperclip op de achterkant modem in het kleine gaatje gedurende 30 sec 

Als bovenstaand niet helpt meld je dan maar weer even hier en vermeld dan ook het typenummer van je modem
Beste Jimmy bedankt voor je supersnelle reactie bijde heb ik al geprobeerd, zelfs alle kabels eruit zo resetten en weer alles terug zelfs een ander modem even 2 tellen aan gehangen werkt ook niet :S het is mij in de nacht opgevallen want toen waren ineens aardig wat mb''s van me tel weg :(

P2812HNU-F1 is de model wat ik gebruik
Reputatie 8
Badge +17
brand je dsl lampje wel en heb je het modem wel zo dicht mogelijk bij het ISRA punt aangesloten, je hebt het over mb's van je telefoon weg betekent dit dat je geen internet meer hebt op je smartphone
Me adsl licht brand oranje, we hebben al maanden internet nergens last van hij viel opeens weg we hebben niet aan de modem of aan de aansluiting gezeten!, ik heb prepaid MB's daarom zijn ze nu weg -_-'' ik vind dit wel jammer van telfort? als je zaterdag nacht een storing hebt wacht je tot maandag ochtend?

http://imageshack.us/photo/my-images/838/fotosac.jpg/

P
hone 2 knippert groen ethernet 1 knippert groen en de power voor de rest na paar x brand dit gedoe en doet die verder niks herhaalt zich zo...
Reputatie 8
Badge +17
@kiko015 ik heb zelf niet zo'n modem maar er zijn hier vast wel een aantal forum leden die precies weten in welke kleuren de diverse leds moeten branden en wellicht dat zij je even verder kunnen helpen.
Voor degenen die kunnen helpen een video wat duidelijker http://youtu.be/phu3pURHlmc
Mijn moeder heeft sinds vorige week donderdag precies hetzelfde probleem.
daarvoor heeft het modem maanden zonder problemen dag en nacht aan gestaan.
Ik vermoed dat het modem vastloopt in zijn opstart procedure
Ik vind het onzin dat telfort zondag niet helpt morgen examen's bedankt hea telfort!!!!!
Reputatie 8
Badge +17
Hoe vervelend ook, maar Telfort verleent helaas géén ondersteuning op de zondag.

en ik neem aan dat het slagen voor je examen niet afhankelijk is van deze laatste dag voor je examen, toch?

In ieder geval: morgen héél veel succes gewenst!

P.S. wat voor examen doe je morgen?
Cisco ccna helaas is het noodzakelijk dat ik internet heb de site is via school te benaderen met hulp materiaal maar een extra dag is ook een extra dag!!!!

Heb een ander modem geprobeerd en ik denk dat mijn probleem bij de centrale zit? Ander modem krijgt ook geen verbinding met de lijn?
Reputatie 8
Badge +16
Het kan inderdaad een probleem in de centrale zijn... daar kunnen een paar dagen overheen gaan om te repareren...
Ik kan niet wachten om morgen telfort te bellen... Ik hoop dat ze een snelle oplossing hebben niks in huis werkt :|
Badge +1
Veel succes met bellen, als het probleem echt in de centrale lig is telfort afhankelijk van KPN!
Er is geen 1 Internet provider waar soms geen storingen voor komen!

Sterkte met je examen!
4x gebeld vanwege een technische storing bla bla :s wtf????
Reputatie 8
Badge +16
Daar zal een gecertificeerde Cisco CCNA expert naar moeten kijken denk ik.......
Badge
Daar zal een gecertificeerde Cisco CCNA expert naar moeten kijken denk ik.......

Vreemd, ik heb ook geen internet meer sinds vannacht. Bijna zelfde postcode: 2563.

Moet er wel bij zeggen dat het pas woensdag is opgeleverd, vrijdag werkte het nog niet en zou KPN worden ingeschakeld. Omdat wij daar niet op konden wachten, hebben we het door een monteur laten fixen zaterdag (isra punt na laten kijken), daarna werkte het goed (behalve telefoon, dat werkt nog niet). Vanmorgen werkte het weer niet, internet led brandt rood.

We zijn met ons bedrijf al sinds woensdag onbereikbaar, de klanten horen een bestaat niet toon. Zeer professioneel.
Reputatie 8
Badge +17
We zijn met ons bedrijf al sinds woensdag onbereikbaar, de klanten horen een bestaat niet toon. Zeer professioneel.

Vervelend, maar niet slim om géén zakelijke aansluiting te nemen voor een aansluiting die zakelijk gebruikt wordt. Telfort is wél goedkoper, maar een zakelijke aansluiting is in jou/jullie geval slimmer... En het overzetten van een VOIP aansluiting kan je nu Telfort niet aanrekenen, toch?

Kijk hier: http://www.kpn.com/zakelijk/home.htm
Badge
Vervelend, maar niet slim om géén zakelijke aansluiting te nemen voor een aansluiting die zakelijk gebruikt wordt. Telfort is wél goedkoper, maar een zakelijke aansluiting is in jou/jullie geval slimmer... En het overzetten van een VOIP aansluiting kan je nu Telfort niet aanrekenen, toch?

Wij hebben geen zakelijk verbruik en bellen praktisch nooit uit. Wél moeten we bereikbaar zijn voor onze klanten.
Reputatie 8
Badge +17

Wij hebben geen zakelijk verbruik en bellen praktisch nooit uit. Wél moeten we bereikbaar zijn voor onze klanten.

uhm, dus???

"iemand" heeft er ooit gekozen voor Telfort...
ga eens met "iemand" praten!
Badge

uhm, dus???

"iemand" heeft er ooit gekozen voor Telfort...
ga eens met "iemand" praten!

En dus?!?

Wij hebben gekozen voor een pakket dat het beste bij ons gebruik past. Een gemiddeld gezin met twee kinderen verbruikt 10x meer dan wij.

Wij hebben gekozen voor een partij die te vertrouwen is/zou moeten zijn.

3 januari is het opgelevcerd, d.w.z.,
- er heeft GEEN monteur contact met ons opgenomen over de installatie, stond wel in de bevestigingsbrief
- ons Tele2 pakket is netjes opgezegd en afgesloten, echter geen nieuwe internetverbinding of telefoon in werking van Telfort. Opzeggen gaat dus goed, opleveren not so much
- na langdurig kostbaar telefonisch contact, vernomen dat binnen drie dagen een monteur van KPN er naar zou komen kijken. Dat is 5 dagen geleden.
- Nimmer heeft Telfort contact met ons gezocht. Ook op een PM hier met details wordt niet gereageerd.

En het overzetten van een VOIP aansluiting kan je nu Telfort niet aanrekenen, toch?

Grapje, of niet? Dat is hun werk. Als zij de lijn van Tele2 overnemen, moeten zij deze ook correct in werking stellen.

Ik neem aan dat jij (kees jan) een band met Telfort hebt (waarom anders 6000+ berichten op dit forum) en ga er ook van uit dat dat de reden is dat je laconiek bent.

Ga daar gerust mee verder, klinkt alleen niet al te vriendelijk.
Telfort hoe kan ik de gemaakte kosten, voor internetten bij een internet cafe en 30€ aan belkosten naar jullie klantenservice vergoed krijgen? hopende op een snel antwoord 1 week en 2 dagen geen internet tot de modem ontvangen zal zijn!

Graag een snel antwoord dank u voor de slechte en langzame afhandeling.
Badge
@kiko015

Ik raad je aan om een brief te sturen waarin je om coulance vraagt voor de gemaakte kosten. Je kunt de brief sturen naar:

Telfort Internet
Postbus 217
2400 AE
Alphen aan den Rijn

Jelmer

Reageer