beantwoord

Internet werkt niet meer

• 27 november 2019
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste,

internet werkt niet meer. Ik vermoed dat mijn Zyxel modem kapot is. Ik heb alle reset instructies gevolg zonder resultaat.

wat kan ik doen?

(ik heb ook een nieuwe, nog nooit gebruikte xperia 8 box. Ooit gekregen van Telfort maar nooit nodig gehad)

gr 

Frank

gr

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 november 2019, 13:48

Hoi @FrankyBooster, welkom hier. 

Ik lees een geen verbinding. Dat is inderdaad vermoedelijk de kapotte Zyxel. Zoals jimny al aangaf kun je de V8 aansluiten. Lost dat het probleem op? 

Zo niet, wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer? Dan ga ik jouw lijn eens doormeten. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Beste,

internet werkt niet meer. Ik vermoed dat mijn Zyxel modem kapot is. Ik heb alle reset instructies gevolg zonder resultaat.

wat kan ik doen?

(ik heb ook een nieuwe, nog nooit gebruikte xperia 8 box. Ooit gekregen van Telfort maar nooit nodig gehad)

gr 

Frank

gr

Omdat de Zyxel modems de laatste tijd kapot gaan zou ik je adviseren om de V8 te installeren 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @FrankyBooster, welkom hier. 

Ik lees een geen verbinding. Dat is inderdaad vermoedelijk de kapotte Zyxel. Zoals jimny al aangaf kun je de V8 aansluiten. Lost dat het probleem op? 

Zo niet, wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer? Dan ga ik jouw lijn eens doormeten. 

Reageer