beantwoord

Internet werkt niet meer

• 6 september 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds vannacht is het internet uitgevallen en werkt niet meer, resetten helpt niet ook niet de stekker uit de glasvezel modem, de bekabeling is ook in orde.
kan draadloos bekabeld en tv niet gebruiken. Hulp nodig!
icon

Beste antwoord door goldspeaker1 6 september 2019, 16:53

Dag @goldspeaker1. Van harte welkom hier. Ik zie dat het antwoord van @JanD al is gemarkeerd als 'beste antwoord'. Betekent dit dat het probleem inmiddels via een andere weg is opgelost? Als je nog steeds zonder werkende verbinding zit, help ik je graag verder. Kan je mij dan laten weten welke lampjes er op je glasvezelmodem en je Experia Box branden en welke kleur die hebben? En zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.
Het bleek te gaan om een plaatselijke storing, inmiddels werkt alles weer naar behoren
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @goldspeaker1 ,
het snelste word je geholpen door even te bellen met 0900 9596 of twitteren of facebooken.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @goldspeaker1. Van harte welkom hier. Ik zie dat het antwoord van @JanD al is gemarkeerd als 'beste antwoord'. Betekent dit dat het probleem inmiddels via een andere weg is opgelost? Als je nog steeds zonder werkende verbinding zit, help ik je graag verder. Kan je mij dan laten weten welke lampjes er op je glasvezelmodem en je Experia Box branden en welke kleur die hebben? En zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.
Reputatie 1
Het bleek te gaan om een plaatselijke storing, inmiddels werkt alles weer naar behoren
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor je terugkoppeling, @goldspeaker1. Fijn dat alles redelijk vlot weer naar behoren werkte!

Reageer