beantwoord

Internet werkt niet meer

• 8 december 2017
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Help? Het internet doet het niet meer. Ik heb het modem al een paar keer gereset en van de stroom af gehad. De kabels heb ik ook al vervangen. Wat te doen? Er zijn geen stroringen bekend en sinds gisteren is het al foute boel.
icon

Beste antwoord door Stephen 18 december 2017, 17:12

Beste Kasja, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je weer gebruik kunt maken van het internet. Indien dit niet het geval is laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Glasvezel of xDSL?
Welk modem heb je en welke lampjes branden er?
Ik heb geen glasvezel, dus het is adxl. Er granden 2 lampjes, dat is power en wireless. De rest is uit. Als ik hem reset, doen alle lampjes het in een flits, daarna zijn ze weer uit. Ik heb de experia box v8
Reputatie 8
Badge +11
Webcare kan nog kijken of je lijn goed is en anders is het modem overleden.
Hopelijk reageren ze snel.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kasja, welkom op het forum! Wat vervelend dat je zonder internet zit. Heb je de reset ook op deze manier uitgevoerd?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Kasja, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je weer gebruik kunt maken van het internet. Indien dit niet het geval is laat dan een reactie achter in dit topic.
I too have the same issue, I can't see the internet light blinking. I restarted the device multiple times. Reset the device as mentioned. But still I can't see my internet light blinking.
Reputatie 8
Badge +16
I too have the same issue, I can't see the internet light blinking. I restarted the device multiple times. Reset the device as mentioned. But still I can't see my internet light blinking.
I see that your connection is up and running. Can you confirm this?

Reageer