beantwoord

Internet werkt niet, geeft melding over betaalachterstand

• 5 maart 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo,

Ik keek net op youtube paar filmpjes, daarna werd het steeds trager. Dan probeerde ik een nieuw venster te openen. Er stond dan dat mijn internet niet meer veilig was en niet meer mijn internet kon gebruiken. Ik had dan mijn pc helemaal op opgestart en kreeg een melding met een link daarbij. In die link stond dat ik een betaling achterstand heb van telfort. Ik kon ook geen internet meer gebruiken op mijn telefoon. Kan iemand helpen met wat het kan zijn?

groetjes 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 maart 2020, 10:39

Hoi @Ramesh, welkom bij ons op het forum. Als je een melding krijgt dat er een betaalachterstand is, zou dat er inderdaad mee te maken kunnen hebben. Heb je al in Mijn Telfort kunnen kijken zoals jimny noemt? Stond daar iets open?

Als daar niets openstaat kijk ik graag met je mee, daarvoor kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invullen? Dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Log eens in op je mijn Telfort thuis en dan bij abonnement en facturen kom je daar ook een betalingsachterstand tegen 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ramesh, welkom bij ons op het forum. Als je een melding krijgt dat er een betaalachterstand is, zou dat er inderdaad mee te maken kunnen hebben. Heb je al in Mijn Telfort kunnen kijken zoals jimny noemt? Stond daar iets open?

Als daar niets openstaat kijk ik graag met je mee, daarvoor kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invullen? Dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ramesh, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer