beantwoord

Internet werkt niet!!!

• 29 november 2019
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1

Beste, 

deze week gebeld door kpn voor glasvezel. Heb een afspraak gemaakt voor eind volgende week om

mijn abonnement om te zetten naar glasvezel. Maar heb nu geen internet meer.

Schijnt dat mijn abonnement al omgezet is naar glasvezel waardoor ik nu geen gebruik kan maken van mijn internet.
 Voor mijn werk ben ik afhankelijk van mijn internet verbinding!!!!

fout kan altijd maar zou graag met spoed weer teruggezet willen worden..

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 08:42

Ik zie dat het inmiddels is opgelost. Heel erg fijn. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan horen we graag van je. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Hamza, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je overgezet op glasvezel, alleen nu blijkt jouw verbinding er al uit te liggen terwijl de glasvezelverbinding nog niet actief is. Dat is mooi balen. Dat begrijp ik ontzettend goed. 

Nu verwacht ik dat ik dat niet meer kan herstellen tot de glasvezel actief wordt. Toch wil ik graag eens meekijken hoe het ervoor staat. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je die hebt toegevoegd. Dan kijk ik mee. 

Reputatie 1

ik zet m erin

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt @Hamza. Ik zie dat je hierover ook al contact hebt gehad. Daarbij is ook actie uitgezet. Ik zie dat het nu uitstaat bij de Technische Dienst. Zij gaan het verder uitzoeken. Ook zie ik dat je een klacht hebt ingediend en dat mijn collega je vandaag heeft geprobeerd te bellen. Hij kreeg je niet te pakken en kon ook geen voicemail inspreken. Heb je een gemiste oproep van ons gehad zo rond 10.45 uur? Mijn collega zal in ieder geval nog een poging doen. 

Reputatie 1

Ja ben net weer gebeld maar zat in overleg. Kon niet opnemen. Op dit moment ben ik bereikbaar.

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie dat je al hebt gereageerd op de mail van mijn collega. Mijn collega zal nogmaals proberen contact met je op te nemen.

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie dat het inmiddels is opgelost. Heel erg fijn. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan horen we graag van je. 

Reageer