beantwoord

Internet werkt niet

• 4 juli 2019
  • 6 reacties
  • 178 keer bekeken

Mijn modem van internet helemaal werk niet vandaag .ik heb vandaag een keer gereset dit modem maar nog werk niet .
En alle liechten van modem zijn alles aan (rood - goen-en blouw zijn aan )
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 8 juli 2019, 12:20

Hi @sarlak1968, thank you for the extra information. That doesn't sound good, and seems to be a problem with your modem. I see you contacted the customerservice and they ordered a new modem for you, excellent! I expect the new modem to solve the problem with your internetconnection. I see you received the parcel last friday, is that right? And did everything work out with the new modem?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @sarlak1968, niet fijn dat je internetverbinding het ineens niet meer doet. Ik kijk graag met je mee naar hoe we dit kunnen oplossen.

Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt. Als ik een meting doe, zie ik inderdaad dat de verbinding het niet doet, ik kom alleen geen problemen/bijzonderheden op de lijn tegen. Kan je het modem met deze aanwijzingen resetten? Hoe zijn de kabels aangesloten op het modem, in welke poorten en hoe lang zijn de kabels? Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder.
mijn internet helemaal werk niet ik heb paar keer mijn modem gereset maar nog steeds werken niet en liechten van modem zijn alles aan
Maar zijn rood en groen en blouw alle 9 ligchten zijn aan .ik heb alles gedaan van kabel gecontroleerd .

Admin: je nieuwe topic samengevoegd met je al bestaande topic hierover
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @sarlak1968, om je goed te kunnen helpen, en om het overzichtelijk te houden, heb ik jouw topics samengevoegd. Heb je mijn reactie hierboven al gezien en laat je me weten hoe het ervoor staat? Dan help ik je graag verder. (If typing in English is easier, that's OK as well!)
Hoi Alexandra
On de my modem the lights of power and wireless and broadband and internet and wps are red and light of voice and TV are green and Eco and upgrade are blue aan.I did check all kabels a d system s and reset too
Reputatie 8
Badge +9
Hi @sarlak1968, thank you for the extra information. That doesn't sound good, and seems to be a problem with your modem. I see you contacted the customerservice and they ordered a new modem for you, excellent! I expect the new modem to solve the problem with your internetconnection. I see you received the parcel last friday, is that right? And did everything work out with the new modem?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @sarlak1968, I haven't seen any new messages, I hope that's a good sign. If not or if you've got any questions, don't hesitate to let me know.

Reageer