beantwoord

Internet werkt niet

  • 25 juni 2019
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Sinds de algemene storing van gisteren (24/06) werkt het internet bij mij nog steeds niet. Ik heb alle kabels gecontrolleerd, de router (Experia Box v10) gereset, maar de 'services' en 'internet' lichtjes blijven rood. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 juni 2019, 12:32

Hallo @Oliver08, de storing van gisteren was een landelijke telefoniestoring. Die had als het goed is geen invloed op het internet. Ik zie dat je hier inmiddels ook al telefonisch contact over hebt gehad en daarbij is een nieuw modem toegestuurd. Laat je weten hoe het daarmee gaat als je deze hebt aangesloten?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Oliver08, de storing van gisteren was een landelijke telefoniestoring. Die had als het goed is geen invloed op het internet. Ik zie dat je hier inmiddels ook al telefonisch contact over hebt gehad en daarbij is een nieuw modem toegestuurd. Laat je weten hoe het daarmee gaat als je deze hebt aangesloten?

Reageer