beantwoord

Internet werkt niet

• 3 december 2018
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Mijn internet werkt niet meer sinds zaterdag en jullie klantenservice is blijkbaar niet meer bereikbaar per telefoon dus hoe dit nu op te lossen??? Heb alles al gedaan wat jullie op internet zeggen

Edit: titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jimny 3 december 2018, 12:34

Het DSLkabeltje van max 150 vervangen wil nog wel eens helpen en nog een optie is het aansluitpunt kritisch beoordelen opoxidatie en controleren of de draadjes goed zijn aangeschroeft
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Welke verbinding heb je is dat glas of een koperverbinding en welk modem heb je
Koperverbinding en heb de experia box v10
Reputatie 8
Badge +18
Het DSLkabeltje van max 150 vervangen wil nog wel eens helpen en nog een optie is het aansluitpunt kritisch beoordelen opoxidatie en controleren of de draadjes goed zijn aangeschroeft
Reputatie 8
Badge +11
Hi Wytske, welkom op het forum! Wat rot dat sinds zaterdag je verbinding het niet doet, en dat je de klantenservice niet kon bereiken. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad, en dat er een nieuw modem onderweg is. Fijn dat dat inmiddels geregeld is, laat je weten wanneer je deze ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Alles lijkt het weer te doen. Volgens mij zaten twee koperdraadjes tegen elkaar aan die niet bij elkaar horen (en misschien daardoor storing veroorzaken?). Ben absoluut geen technicus maar voor nu heb ik weer internet en tv. Dank voor de tips!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Wytske, dankjewel voor de update 🙂 Fijn dat je verbinding het weer doet, super dat het gelukt is! Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.

Reageer