beantwoord

Internet werkt niet

• 30 november 2018
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb al sinds gistermiddag geen internet meer, de modem komt niet verder dan de eerste 2 lampjes. Alles al meerdere keren gerest maar tot nu toe zonder resultaat,
wat nu?

wel erg irritant dat je nergens op deze site een telefoonnummer kan vinden voor contact!
icon

Beste antwoord door jimny 30 november 2018, 05:45

Welke verbinding heb je glas of koper in het laatste geval helpt het soms dat het aansluitkabeltje max 150 cm wordt vervangen.
Welk modem heb je
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welke verbinding heb je glas of koper in het laatste geval helpt het soms dat het aansluitkabeltje max 150 cm wordt vervangen.
Welk modem heb je
Reputatie 7
Badge +8
Hoi ha1001775553, welkom op het forum! Niet fijn dat je internetverbinding het ineens niet meer doet, goed dat je dit aangeeft. Ik zie dat jimny je al een paar vragen heeft gesteld, daar ben ik ook benieuwd naar. Welk modem heb je? Welke lampjes zijn het precies, die aan zijn? En goed dat je ook al hebt gereset, kan je me uitleggen hoe je de reset hebt uitgevoerd?
Hallo,

koperen aansluiting, Experia Box v8.
De eerste 2 lampjes branden, 2e knippers soms.
Alles meerdere keren ( denk wel 75 x ) gereset, maar geen verschil !

probeer te bellen maar wordt er na 10 minuten uitgeknikkerd met de mededeling deze call wil be closed!

dit is schandalig , als je geen internet hebt hoe kan je dan reageren op een forum ? Doe het nu via 4g op mijn telefoon, maar dat is ook maar 1 g totaal.

Heb nu al 3 dagen geen internet!
Reputatie 8
Badge +17
Vervang het dsl kabeltje eens van max 150 cm
Reputatie 7
Badge +8
Hoi ha1001775553, dankjewel voor de toelichting. Niet fijn en niet netjes dat de verbinding verbroken werd toen je belde, zeker als je al 10 minuten aan het wachten was. Goed dat je het aangeeft. Ik zie dat er inmiddels een monteur ingepland staat voor morgen, op 6 december, fijn dat dat geregeld is. Laat je weten hoe het bezoek van de monteur afgelopen is?

Reageer