beantwoord

Internet werkt niet

• 17 november 2018
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste,

Mijn internet die werkt niet omdat er nog 1 factuur openstaand die nog betaald moest worden. Ik heb het nu betaald via Ideal link kan het aub binnen een uur weer geactiveerd worden ik heb wifi namelijk echt nodig?

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 november 2018, 12:53

Hallo dh1001838168, welkom op ons forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook dat je bent afgesloten en het openstaande bedrag in het weekend al hebt betaald. Nadat je de betaling had gedaan was een automatisch proces om je weer aan te sluiten gestart, maar hierbij was een fout opgetreden. Ik heb daarom net gebeld naar de afdeling die over de betalingen gaat en zij hebben het aansluiten hervat. Binnen enkele uren zal je de verbinding weer moeten kunnen gebruiken! Ik hoor graag van je of het later vandaag allemaal weer lukt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Je kunt deze vraag het beste via het twitter account van Telfort stellen omdat webcare op zondagen niet aanwezig is op het forum
Reputatie 8
Badge +11
Hallo dh1001838168, welkom op ons forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook dat je bent afgesloten en het openstaande bedrag in het weekend al hebt betaald. Nadat je de betaling had gedaan was een automatisch proces om je weer aan te sluiten gestart, maar hierbij was een fout opgetreden. Ik heb daarom net gebeld naar de afdeling die over de betalingen gaat en zij hebben het aansluiten hervat. Binnen enkele uren zal je de verbinding weer moeten kunnen gebruiken! Ik hoor graag van je of het later vandaag allemaal weer lukt.

Reageer