beantwoord

Internet werk niet

• 18 februari 2020
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Hallo, 

Mijn internet doet het niet. Ik heb de power uit en aan gezet, daarna nog het modem gereset wat ook niet werkt. Ook probeer ik jullie te bellen maar wanneer ik optie 2 kies in het menu, wordt de verbinding verbroken. Heeelllpppp

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 februari 2020, 16:04

Hoi @Rogerick, welkom hier. 

Ik lees geen diensten. Dat is niet zo mooi. Je hebt het modem al uit en weer aangezet? Maar dat helpt dus niet? Kun je per lampje vertellen in welke kleur deze brandt? Als je belt en je hangt niet op, dan word je altijd doorverbonden met een collega.

Mocht ik nog mee kunnen kijken, dan doe ik dat ook uiteraard graag. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Rogerick, welkom hier. 

Ik lees geen diensten. Dat is niet zo mooi. Je hebt het modem al uit en weer aangezet? Maar dat helpt dus niet? Kun je per lampje vertellen in welke kleur deze brandt? Als je belt en je hangt niet op, dan word je altijd doorverbonden met een collega.

Mocht ik nog mee kunnen kijken, dan doe ik dat ook uiteraard graag. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reageer