beantwoord

Internet via Zyxel router valt weg

• 17 april 2019
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1
Wij hebben thuis een Zyxel router P-2812HNU(L)-Fx Series. Deze is gekoppeld aan TP-Link router AC1200. Deze laatste wordt gebruikt voor wifi. Het is al meerdere keren gebeurd dat tijdens het gebruik van wifi het internet wegvalt. Zonder wat te doen blijft het internet ook weg. Dit is met name een paar keer gebeurt bij het bekijken van een fimpje via Youtube. Even de Zyxel uit- en weer aanzetten lost direct het probleem weer op.
icon

Beste antwoord door berghen 10 mei 2019, 09:45

Tot op heden werkt de Experiabox V10A prima 🙂. Bedankt!!
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Berghen, welkom hier. Dat zou dus betekenen dat de Zyxel internet via de kabel niet meer doorgeeft, aangezien na een reset van de Zyxel alles wel goed werkt. Ga er dan ook vanuit dat het niet aan de TP-Link ligt. Zyxel is ook een vrij oud model, mijn voorstel is om je een nieuwe modem toe te sturen. 🙂
Reputatie 1
Hallo Alex. Bedankt voor je snelle reactie. Ik wil graag uitproberen of een ander modem de oplossing is.
Reputatie 5
Badge +8
Top, ik heb eentje voor je besteld. Zal binnen 2 dagen worden bezorgd. Laat je even weten of het dan wel beter werkt?
Reputatie 1
Oké, alvast bedankt voor de snelle actie! Ik zal zeker een terugkoppeling sturen, maar daar gaat wel even wat tijd overheen. Het uitvallen van het modem gebeurt immers niet consequent elke dag. Als het nieuwe modem is aangesloten en goed werkt, dan moet ik het dus eerst even een paar dagen aanzien, alvorens ik een conclusie kan trekken. Maar je hoort zeker weer van me.
Reputatie 5
Badge +8
Dat is logisch, ik lees het hier wel. 🙂
Reputatie 1
Tot op heden werkt de Experiabox V10A prima 🙂. Bedankt!!
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan.

Reageer