beantwoord

Internet, vast bellen en wifi werkt helemaal niet meer

• 8 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1

Beste mensen, ik hang al een half uur aan de lijn bij jullie klantenservice maar geen succes tot nu toe.

sinds vanmiddag werkt niets meer, modem gereset en stappenplan doorlopen. Geen resultaat. Eerste 2 lampjes modem branden de rest niet. 2e lampje van WiFi knippert met enige regelmaat. 

ik ben bang dat ik voortijdig ben afgesloten! Mijn contract zou 15 oktober worden beëindigd vanwege overstap. Hebben jullie eerder de stekker eruit getrokken? Graag asap hulp want ik werk thuis en ben dus afhankelijk van internetverbinding!! Veel dank en fijne avond 

Vera van Dijk

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 oktober 2020, 09:52

Hoi @Vera van Dijk, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je kort na het plaatsen van dit topic ook contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Daarbij is een monteursafspraak gemaakt voor gisteren en als ik de verbinding nu nakijk is die ook weer actief. Het lijkt dus niets te maken te hebben gehad met de komende overstap :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Vera van Dijk, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je kort na het plaatsen van dit topic ook contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Daarbij is een monteursafspraak gemaakt voor gisteren en als ik de verbinding nu nakijk is die ook weer actief. Het lijkt dus niets te maken te hebben gehad met de komende overstap :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

ja dat klopt! Er bleek een breuk te zitten in mijn IS/RA aansluiting. Gelukkig is deze gisteren verholpen door de monteur😀. Dank voor het navragen en fijne dag! 

Vera

Reageer