beantwoord

internet van telfort thuis vraagt om inloggen

• 3 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 135 keer bekeken

Heey mijn internet vraagt elke keer om in te loggen als je met de wifi verbinding maakt krijg je dat inloggen vereist is en nu doet mijn wifi het niet de router aan en uit zetten en resetten werkt ook niet allemaal al geprobeerd
Gr shannon vos
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 oktober 2019, 14:44

Ik zie het inderdaad. Dat is wel erg spijtig. Ik kan deze datum ook niet versnellen. 😞

Ook zie ik dat er contact gezocht is om de opzegging door te voeren. Hiervoor is contact nodig. Alleen kregen mijn collega's je niet te pakken. Snelste weg is om zelf even te bellen met 0900-9596. Dan kan dat afgehandeld worden.
Bekijk reactie

6 reacties

Ik begin het heel naar te vinden dat het elke keer zo lang moet wachten tot ik geholpen wordt
Reputatie 8
Je kunt ook met de klantenservice bellen, of chatten via facebook.
Het forum kan enkele dagen duren. Oudste reacties eerst, nieuwere komen later aan de beurt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Shannon123, ik lees dat je elke keer weer moet inloggen als je gebruik wilt maken van de WiFi. Is dat op 1 apparaat zo of op meerder?

En dan de volgende vraag. Je hebt helemaal geen diensten. Dat zie ik ook terug. Dit zou komen vanwege een betalingsachterstand. Nu zie ik dat alles al betaald is, alleen ben je nog niet weer heraangesloten. Dat is balen. Het is echter nog even wachten dat je weer aangesloten wordt. Naar verwachting is dat binnen twee werkdagen.
Reputatie 8
Badge +7
Ik denk dat als alles betaald is en internet weer vrijgegeven is het inlogprobleem zich zelf oplost.
Laat maar zitten ik stap over ik stuur alles terug ik krijg nu ineens dat het pas 18 oktober misschien weer internet heb hou ik niet van

Mvg shannon vos
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad. Dat is wel erg spijtig. Ik kan deze datum ook niet versnellen. 😞

Ook zie ik dat er contact gezocht is om de opzegging door te voeren. Hiervoor is contact nodig. Alleen kregen mijn collega's je niet te pakken. Snelste weg is om zelf even te bellen met 0900-9596. Dan kan dat afgehandeld worden.

Reageer