beantwoord

Internet valt weg bij aanzetten wifi

• 27 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge +1

Best forum,

Omdat mijn wifi steeds geen verbinding wilde maken heb ik mijn modem (P-2812HNU-F1) opnieuw opgestart. Omdat daarna echter ook het bekabelde internet helemaal niet meer werkte heb ik het stappenplan gevolgd en o.a. mijn modem hard gereset.

Bekabeld internet deed het daarna weer maar in de router settings is nu opeens wireless uitgevinkt: (Network Setting > Wireless > Enable Wireless LAN)

Elke keer als ik dit weer aanvink en op apply druk dan valt daarna direct internet weg (ook lampje op router gaat dan uit)

Heeft iemand een idee hoe ik mijn draadloze internet weer in kan stellen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 oktober 2019, 09:10

Hoi @zwelbast, ik zie dat je nog een Zyxel hebt. Deze heeft zijn beste tijd gehad. Ik heb deze dus voor je vervangen. Binnen twee dagen ontvang je deze thuis. 

Ik hoor graag of deze werkt. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Je modem is overleden , vul je forumprofiel met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra ze aan je topic toe zijn 

Reputatie 8
Badge +16

Het klinkt of het modem of de voedingsadapter defect is...

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @zwelbast, ik zie dat je nog een Zyxel hebt. Deze heeft zijn beste tijd gehad. Ik heb deze dus voor je vervangen. Binnen twee dagen ontvang je deze thuis. 

Badge +1

Hoi@zwelbast, ik zie dat je nog een Zyxel hebt. Deze heeft zijn beste tijd gehad. Ik heb deze dus voor je vervangen. Binnen twee dagen ontvang je deze thuis. 

Experia Box ontvangen en alles doet het nu weer prima. bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Dat wilde ik ook graag horen. Helemaal top. :)

Wanneer je weer vragen krijgt, dan zien we je graag weer verschijnen. Fijn weekend nog.

Reageer