beantwoord

Internet valt weg

• 25 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Mijn internet doet de laatste dagen heel slecht...Valt steeds uit..Pronleem dat ik dan geen tv kan kijken of dat ik met me telefoon ineens met me tegoed zit te bellen of te interneten...

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 augustus 2018, 16:17

Hallo ageetje, welkom op het Telfort forum! Als je verbinding wegvalt waardoor je zowel geen tv meer kunt kijken als niet meer kunt internetten gaat er iets niet goed. Hoe merk je precies dat het wegvalt, krijg je een foutmelding op tv te zien of iets anders? Weet je ook wat er je modem gebeurt als de verbinding wegvalt, blijven de lampjes daar gelijk, veranderen deze van kleur of gaan ze helemaal uit? En hoe komt de verbinding weer terug, gebeurt dat vanzelf of moet je hiervoor zelf iets opnieuw opstarten of resetten?
Als je daarnaast ook je postcode, huisnummer en klantnummer in je forumprofiel kunt invullen en hieronder een reactie plaatsen kan ik de verbinding ook voor je nakijken.

Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je en bedoel je dat de wifi uitvalt
Reputatie 8
Badge +11
Hallo ageetje, welkom op het Telfort forum! Als je verbinding wegvalt waardoor je zowel geen tv meer kunt kijken als niet meer kunt internetten gaat er iets niet goed. Hoe merk je precies dat het wegvalt, krijg je een foutmelding op tv te zien of iets anders? Weet je ook wat er je modem gebeurt als de verbinding wegvalt, blijven de lampjes daar gelijk, veranderen deze van kleur of gaan ze helemaal uit? En hoe komt de verbinding weer terug, gebeurt dat vanzelf of moet je hiervoor zelf iets opnieuw opstarten of resetten?
Als je daarnaast ook je postcode, huisnummer en klantnummer in je forumprofiel kunt invullen en hieronder een reactie plaatsen kan ik de verbinding ook voor je nakijken.

Ik hoor het graag van je!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo ageetje, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als je mijn hulp nog nodig hebt, kan je bovenstaande vragen beantwoorden en kijk ik met je mee.

Reageer