beantwoord

Internet valt weg

• 1 november 2015
  • 29 reacties
  • 1186 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

29 reacties

Hi Gerard. Da's goed om te vernemen. Hoe vind je nu dat het werkt? Ben benieuwd! :)

Helaas, het heeft allemaal niet geholpen. Ook een nieuw modem niet. Morgenvroeg heb ik weer een afspraak met de KPN.
Reputatie 8
Badge +2
Da's jammer! Maar, goed dat er wordt doorgepakt. Ik heb hoop op een goede afloop. Houd je me weer op de hoogte? 🙂
Gisteren weer bezoek gehad van de KPN. Opnieuw de lijn doorgemeten en men kwam nu tot de conclusie, dat de lijn niet stabiel was. Omdat zowel aan de voor- als achterkant van de lijn alles al was bekeken, is besloten om 2 andere 'draadjes' te gaan gebruiken. Er komen er gelukkig 4 binnen. Nadat deze waren aangesloten, werkte alles weer prima. Niet te vroeg gejuicht, want ik heb tot vanmorgen gewacht met de melding op dit forum. Gelukkig werkte het vanmorgen ook nog. Als dit na het weekeinde nog zo is, geloof ik het pas echt!
Het weekeinde is voorbij en mijn internet doet het nog steeds! De storing is dus echt verholpen. Ik ben nu wel meer dan drie weken verder en ik heb nodeloos zo'n €50.- geïnvesteerd in extra bedrading om mijn modem te kunnen verplaatsen en wat achteraf niet nodig bleek te zijn. Over enkele weken zal ik hier berichten of mijn internet stabiel is gebleven.