beantwoord

Internet valt vaak weg

• 8 juni 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1

laatste tijd veel problemen met internet weg vallen...gisteren zeker 10 keer weggevallen..Heb een xperiabox v8 en alleen de eerste 2 lampjes blijven dan branden...vanmorgen weer gereset.Ben al 5 jaar klant en nog nooit problemen gehad ...maar laatste 2 maanden is hopeloos

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 juni 2020, 13:51

Hoi @irene1961, welkom bij ons op het forum. Als je verbinding wegvalt is er geen lol aan natuurlijk. De lampjes die je op de Experia Box beschrijft doen vermoeden dat die het signaal in zijn geheel verliest, daar gaan we samen naar kijken als het in de tussentijd nog niet is opgelost.

Wat voor verbinding heb je van ons, is dat een koperverbinding of een glasvezelaansluiting? Hoe is de Experia Box verbonden met het aansluitpunt, wat voor kabel is dat, hoe lang is deze?

Zou je jouw postcode en huisnummer ook op je forumprofiel kunnen toevoegen? Dan kan ik meekijken naar de verbinding, als je me hieronder een seintje geeft Ik hoor het graag van je!

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @irene1961, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel ie ik de gegevens ook nog niet staan. Heb je via een andere weg al contact gehad? Als dat niet zo is en ik je nog kan helpen hoor ik het graag. Ook als je andere vragen voor ons hebt horen we het graag.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @irene1961, welkom bij ons op het forum. Als je verbinding wegvalt is er geen lol aan natuurlijk. De lampjes die je op de Experia Box beschrijft doen vermoeden dat die het signaal in zijn geheel verliest, daar gaan we samen naar kijken als het in de tussentijd nog niet is opgelost.

Wat voor verbinding heb je van ons, is dat een koperverbinding of een glasvezelaansluiting? Hoe is de Experia Box verbonden met het aansluitpunt, wat voor kabel is dat, hoe lang is deze?

Zou je jouw postcode en huisnummer ook op je forumprofiel kunnen toevoegen? Dan kan ik meekijken naar de verbinding, als je me hieronder een seintje geeft Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Hoi Jasper,heb al gebeld en een nieuwe modem gekregen...is tot nu toe alles goed en hoop dat het ook zo blijft.Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Groetjes Irene

Reputatie 8
Badge +11

Dat klinkt goed inderdaad @irene1961 :relaxed:  Mocht het toch weer wegvallen dan kunnen we met je meekijken naar de verbinding.

Reageer