beantwoord

internet valt uit sinds 23 november

  • 29 november 2013
  • 3 reacties
  • 916 keer bekeken

Hallo beste allemaal,

Vanaf 23 november valt Internet uit.
Kan met m'n smarttv geen programma's meer laden.
Tevens op de mobieltjes geen of heeeeel traag internet.

Heeft iemand hier ook last van.

Groetjes Jane,

Uit Delft.
icon

Beste antwoord door Sebastiaan - Telfort 2 december 2013, 13:20

@Jane,

Ik zie inderdaad van vanochtend de reset staan. Heb je al een ander kabeltje tussen modem en aansluitpunt getest? Staat deze wel rechtstreeks aangesloten?
Je kan ook deze checklist nalopen. Kan je laten weten of dat je probleem kan verhelpen?

Sebastiaan
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je modem al een harde reset gegeven d.m.v. met een puntig voorwerp gedurende 30 sec in het kleine gaatje aan de achterkant in te drukken
Hai Jimmy,

Ik heb wel de stekker 10 min eruit gehaald.
Maar zal de reset ook even proberen.
Thanks
Badge
@Jane,

Ik zie inderdaad van vanochtend de reset staan. Heb je al een ander kabeltje tussen modem en aansluitpunt getest? Staat deze wel rechtstreeks aangesloten?
Je kan ook deze checklist nalopen. Kan je laten weten of dat je probleem kan verhelpen?

Sebastiaan

Reageer