beantwoord

Internet valt uit

  • 6 mei 2015
  • 7 reacties
  • 338 keer bekeken

Sinds paar dagen valt internet uit. Lampjes branden normaal.

Herstarten van modem is dan de oplossing.

Model: P-2812HNU-F1
Firmware: V3.11TUE6.b6

Kabel tussen de router en modem is al vervangen. In router staat melding dat WAN verbinding verbroken is.
Internet via Wifi naar Zyxel modem werkt ook niet.

Herstart van Zyxel modem is voldoende om weer internet te krijgen. Moet nu bijna dagelijks modem keer herstarten.

Komt dit door firmware? Of anders graag nieuw modem opsturen.
icon

Beste antwoord door dianesecret 7 mei 2015, 17:21

Tot nu toe wel. Maar het probleem treed pas op na ongeveer 24 - 48 uur reboot van het modem.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@dianesecret,

Ik neem aan dat het modem nog steeds naar behoren functioneert? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@dianescret,

Bedankt voor je reactie. Ik verneem graag van je wanneer de volgende reboot heeft plaatsgevonden.
Dan ga ik kijken wat ik verder voor je kan betekenen. :)

Stephen
Tot nu toe wel. Maar het probleem treed pas op na ongeveer 24 - 48 uur reboot van het modem.
Reputatie 8
Badge +16
@dianesecret,

Een harde reset is inderdaad handig om uit te voeren. Wij vernemen graag van je of dit een verbeterd resultaat heeft opgeleverd.

Sephen
Reputatie 8
Badge +18
Nee stekker uit en 10 sec wachten.

Heb hem nu eens een harde reset gegeven.


Heeft de harde reset het probleem opgelost?
Nee stekker uit en 10 sec wachten.

Heb hem nu eens een harde reset gegeven.
Reputatie 8
Badge +18
Doe je de herstart door uit een aanzetten, zo ja geef je modem een harde reset d.m.v. met een puntig voorwerp 25 sec. in het kleine gaatje aan de achterkant in te drukken