beantwoord

Internet valt steeds weg Zyxel modem

• 15 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Al enige tijd is ons internet traag of valt helemaal weg. Soms helpt resetten van modem, soms herstelt het zich vanzelf. Is het al behoorlijk oude modem (Zyxel P-2812HNU-F1) aan vervanging toe?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 oktober 2019, 17:23

@Mees27 Dankjewel! Ik heb je gegevens opgezocht en een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je het nieuwe modem aangesloten hebt, kan je gratis het oude modem naar ons terugsturen.

Ik hoor graag of alles is gelukt met het nieuwe modem en hoe het daarna met je verbinding gaat.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hoi@Mees27, goed dat je het laat weten! Ik vermoed inderdaad dat jouw modem aan vervanging toe is. Ik help je graag verder.

Ik zie nog geen gegevens in je profiel staan. Kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd? Dan help ik je hiermee :relaxed:

Gevraagde gegevens aan profiel toegevoegd.

Reputatie 8
Badge +9

@Mees27 Dankjewel! Ik heb je gegevens opgezocht en een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je het nieuwe modem aangesloten hebt, kan je gratis het oude modem naar ons terugsturen.

Ik hoor graag of alles is gelukt met het nieuwe modem en hoe het daarna met je verbinding gaat.

Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen @Mees27, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat alles is gelukt. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.

Reageer