beantwoord

Internet valt steeds weg na enkele minuten

• 24 mei 2020
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds enkele tijd valt Internet steeds weg. Nu is het sinds een dag of drie helemaal drama en doet ie het helemaal niet meer.  Na reset modem Experia 8 blijft internet het ca 1-5 minuten doen En valt dan weer uit. Alleen powerlampje modem brand nog. Rest gaat uit. Heel soms blijft er een rood lampje bij internet branden.  Reset met paperclip reageert modem totaal niet op. Kabel tussen glasvezel en modem ook al verschillende keren vervangen.  Alle stappen die ik heb kunnen lezen op de site al diverse keren doorlopen. Wat kan het zijn? Want zit nu volledig zonder (op die enkele minuten na)

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 mei 2020, 08:52

Welkom bij ons op het forum @WW20. Een wegvallende verbinding is nooit prettig natuurlijk, ik zie dat je een dag na het aanmaken ook contact hebt gehad met de klantenservice en daarbij is al een nieuw modem opgestuurd. Die lijkt inmiddels ook aangesloten te zijn en de verbinding lijkt nu weer stabiel te zijn. Is dat ook jouw ervaring?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Het lijkt mij dat je V8 modem defect is, vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare na het weekend wie je bent 

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie. Ik heb klantennummerachtergelaten dus dan moet het goed komen zou je zeggen. 

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @WW20. Een wegvallende verbinding is nooit prettig natuurlijk, ik zie dat je een dag na het aanmaken ook contact hebt gehad met de klantenservice en daarbij is al een nieuw modem opgestuurd. Die lijkt inmiddels ook aangesloten te zijn en de verbinding lijkt nu weer stabiel te zijn. Is dat ook jouw ervaring?

Reputatie 1

Het lijkt nu inderdaad opgelost!! Hartelijk dank!

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn om te lezen @WW20, gelukkig! Als het toch terugkomt of als we iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer