beantwoord

Internet valt steeds weg

• 2 mei 2020
  • 8 reacties
  • 184 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn internet verbinding valt steeds weg hierdoor kan ik steeds geen tv kijken en ook heeft de iPad geen Wi-Fi. Dit is sinds gisteren.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 mei 2020, 09:43

Hoi @ML2017, wat lastig dat de gehele verbinding steeds wegvalt. Goed dat je het aankaart! We helpen je graag verder om het op te lossen.

Fijn dat je de tips van jimny hebt kunnen proberen, alleen jammer dat 't geen verschil maakt. Ik heb je gegevens erbij gepakt, en zie dat je contact gehad hebt met de klantenservice via social media. Er is een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis! Fijn dat dit al in gang gezet is, anders had ik je hiermee geholpen. 

We horen hier graag wanneer je 't modem ontvangen hebt en of alles weer goed werkt, laat je het weten?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke type modem heb je precies

Neem onderstaande link even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-technische-problemen-1/wifi-werkt-niet.htm

Reputatie 1

Ik heb de experiabox V8, ik heb die link gevolgd maar dat is vooral Wi-Fi. Mijn tv valt steeds uit en die is met de kabel rechtstreeks verbonden.

Reputatie 8
Badge +18

Heb je de V8 al eens gereset door het resetgaatje 10 sec in te drukken

Reputatie 1

Ja dat heb ik gedaan, maar dat heeft het probleem niet opgelost.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @ML2017, wat lastig dat de gehele verbinding steeds wegvalt. Goed dat je het aankaart! We helpen je graag verder om het op te lossen.

Fijn dat je de tips van jimny hebt kunnen proberen, alleen jammer dat 't geen verschil maakt. Ik heb je gegevens erbij gepakt, en zie dat je contact gehad hebt met de klantenservice via social media. Er is een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis! Fijn dat dit al in gang gezet is, anders had ik je hiermee geholpen. 

We horen hier graag wanneer je 't modem ontvangen hebt en of alles weer goed werkt, laat je het weten?

Reputatie 1

Ja dat klopt inderdaad, als het goed is is het nieuwe modem onderweg 😃 wat dat aan gaat is de service van Telfort altijd goed vind ik, En fijn dat andere mensen helpen met Tips. Als het getest is laat ik het gelijk weten. 

Fijne dag 

Reputatie 1

Vandaag het nieuwe modem ontvangen en gelijk aangesloten, alles werkt weer zoals het hoort. 😃😃

Reputatie 8
Badge +10

@ML2017 Wat fijn om te horen, en ook fijn dat je het meteen hebt laten weten :relaxed: Mocht je toch iets opmerken, of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer