beantwoord

Internet valt steeds weg

• 25 november 2019
  • 13 reacties
  • 294 keer bekeken

Sinds een paar weken valt de WiFi steeds uit. Het gebeurde eerst af en nu gebeurt het een paar keer per uur. Heel vervelend als je tv of netflix aan het kijken bent. We hebben het modem en de tv ontvanger al een paar keer gereset en de kabels gecheckt maar niks helpt. Ik denk dat het modum kapot is ofzo kunnen jullie kosteloos iemand langs sturen om te kijken? Anders willen wij nl overstappen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 november 2019, 14:56

Uiteraard mag je ook bellen. Dan heb je inderdaad direct contact. Hiervoor mag je bellen met 0900-9596.

Ook ben ik vast even in jouw verbinding gedoken. Ik zie de verbrekingen zo niet terug. Als je niet belt en het met mij verder wilt bespreken, dan ben ik benieuwd naar het volgende. Kun je vertellen hoe het modem is aangesloten op het aansluitpunt van de woning? Is dat mer een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Heeft het modem al een reset gehad? 

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Jacinta87, welkom bij ons op het Forum. 

Ik lees een wegvallende verbinding. Dat is zeker vervelend. Alleen waar wordt het door veroorzaakt? Je denkt zelf aan het modem, dat zou zeker een optie kunnen zijn, maar dat kan ik nu nog niet uitsluiten. Ik wil graag jouw verbinding eens doormeten. Ik heb hiervoor echter nog niet voldoende gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Oké ik heb mijn huisnummer toegevoegd. Hebben jullie ook een telefoonnummer of kan het alleen via het forum? 

@Bart - Telfort mijn huisnummer is toegevoegd. Wat is het telefoonnummer van jullie klantenservice? Ik wil het zsm opgelost hebben en op deze manier gaat het zo lang duren. We betalen nu voor een dienst die niet geleverd word en het is vooral gewoon heel erg irritant dat het steeds uitvalt. 

Reputatie 8
Badge +12

Uiteraard mag je ook bellen. Dan heb je inderdaad direct contact. Hiervoor mag je bellen met 0900-9596.

Ook ben ik vast even in jouw verbinding gedoken. Ik zie de verbrekingen zo niet terug. Als je niet belt en het met mij verder wilt bespreken, dan ben ik benieuwd naar het volgende. Kun je vertellen hoe het modem is aangesloten op het aansluitpunt van de woning? Is dat mer een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Heeft het modem al een reset gehad? 

Hij heeft het een tijdje weer goed gedaan zonder problemen alleen vandaag begint het weer.. Ligt dan dus niet aan een kabel neem ik aan maar aan telfort zelf misschien? 

Wil je uitleggen hoe je Netflix en TV kijkt. Doe je dit op een tablet of laptop, met andere woorden via de app of https://telfort.interactievetv.nl/

Je hebt het over het resetten van de TV ontvanger die heeft niks met je wifi verbinding te maken.

Welk model modem hebben jullie een Zyxel of een Experiabox?

Reputatie 8
Badge +12

Dat meen je niet @Jacinta87. Dat is zeker balen. De WiFi valt dus steeds weg toch? Op alle apparaten? En kun je dan ook even geen tv kijken? 

En hoe is het modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt van de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Je hebt verder het modem ook al een reset gegeven volgens deze instructies? 

Nu doet internet het gewoon weer dus dat is toch apart. We kijken Netflix via telfort en soms ook via de ps4. Het viel bij allebei weg en de tv viel ook weg en WiFi op mijn telefoon ook. We hebben een experia box er brande ook een rood lampje als het wegviel. Het modem is denk ik zonder splitter aangesloten. 

Reputatie 8
Badge +12

Fijn dat het nu weer terug is.  Ik zie zo nog vandaag geen verbrekingen. Zou je het modem nog een reset willen geven als het weer gebeurd? En als het daarna weer gebeurd, dan zal ik of een nieuw modem of een afspraak maken met een monteur. 

Oké dat is goed bedankt! 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben benieuwd. Ik hoop dat het vanaf nu goed gaat. :)

Hey ik hoor net dat we wel een splitter hebben. We hebben sinds vandaag ook weer last van dat heb af en toe wegvalt. 

Reputatie 8
Badge +12

Tussen modem en aansluitpunt zit een splitter aangesloten? Dan mag die ertussen uit. Je mag dus het modem rechtstreeks op het hoofdaansluitpunt aansluiten. Ik ben benieuwd of dat verbetering geeft. 

Reageer