beantwoord

Internet valt steeds weg

• 18 november 2016
  • 5 reacties
  • 245 keer bekeken

na plus minus 1,5 uur valt internet en vast bellen uit.modum(experia box 8)uit en aan zetten en dan werkt alles weer.
alles vernieuwd.ander modum,hetzelfde.
monteur geweest.heeft allleen de stekkerdoos in de muur vervangen en(volgens hem)de lijn getest.(modum word niets mee gedaan)
zei dat alles nu goed werkte.na ongeveer 1 a 2 uur weer dezelfde klacht.gebeld en weer een ander modum gekregen.(experia 8)
deze heeft een heel zwak wifi signaal met een bereik van ongeveer een halve meter.ook deze valt na 1 a 2 uur uit.
wat kan ik nu nog doen?weer 1.5 uur met mobiel bellen en alles resetten en ompluggen?
dit is nu twee weken dat we geen internet en telefoon hebben.smorgens resetten dan even de mail kijken,en savonds weer.
ben liever constand online en telefonisch bereikbaar.wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door andreter 22 november 2016, 20:18

ja,een vervangend modem.morgen monteur van kpn.hoop dat die iets vind.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

na plus minus 1,5 uur valt internet en vast bellen uit.modum(experia box 8)uit en aan zetten en dan werkt alles weer.
alles vernieuwd.ander modum,hetzelfde.
monteur geweest.heeft allleen de stekkerdoos in de muur vervangen en(volgens hem)de lijn getest.(modum word niets mee gedaan)
zei dat alles nu goed werkte.na ongeveer 1 a 2 uur weer dezelfde klacht.gebeld en weer een ander modum gekregen.(experia 8)
deze heeft een heel zwak wifi signaal met een bereik van ongeveer een halve meter.ook deze valt na 1 a 2 uur uit.
wat kan ik nu nog doen?weer 1.5 uur met mobiel bellen en alles resetten en ompluggen?
dit is nu twee weken dat we geen internet en telefoon hebben.smorgens resetten dan even de mail kijken,en savonds weer.
ben liever constand online en telefonisch bereikbaar.wie kan mij helpen?
Badge +1
Hoi andreter, welkom op het Telfort forum!

Dat is goed balen als de verbinding weg blijft vallen! 😞 Je geeft aan "alles vernieuwd.ander modum,hetzelfde.". Betekent dit dat je al een vervangend modem hebt gehad?
ja,een vervangend modem.morgen monteur van kpn.hoop dat die iets vind.
Badge +1
Hi andreter,

Ohh dan ben ik ook erg benieuwd! Laat je het me hier weten hoe het bezoek is gegaan? 🙂
Badge +1
Hallo andreter,

Aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!