beantwoord

Internet valt steeds uit

Ik heb een zyxel modem, en heb altijd goed internet gehad alleen de laatste maand valt het internet steeds uit. Vooral savonds valt de verbinding vaak weg. Heb de het kanaal (channel) in de modem al een aantal keer veranderd maar ook dat helpt niet.
icon

Beste antwoord door Stephen 12 juni 2018, 13:17

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat de WiFi-functie van jouw modem het aan het begeven is. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je morgen van ons. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Underscore, wat vervelend dat je problemen ervaart met internet. Betreft dit alleen WiFi of ook bekabeld internet? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +11
De ZyXEL's zijn al wat ouder en geven het de laatste tijd regelmatig op. Waarschijnlijk is het gewoon tijd voor vervanging.
Zorg dat je gegevens (klantnummer en/of postcode en huisnummer) in je profiel staan zodat webcare weet over welke aansluiting het gaat als ze aan je topic toe zijn.

Stephen was me voor.
Tot zover ik weet alleen Wifi. Gebruik geen internet via een kabel (ook niet echt mogelijk thuis ivm afstand modem).
Reputatie 8
Badge +17
Geef je modem een harde reset door het resetgaaatje 30 seconden in te drukken
Dit heb ik ook al meerdere malen geprobeerd. Ook de modem helemaal ontkoppeld en weer opnieuw aangesloten. Probleem blijft zich voordoen. Ook in de logs gekeken van de modem en daar vind ik allerlei meldingen die ik niet begrijp. Mss dat @Stephen er even naar kan kijken.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat de WiFi-functie van jouw modem het aan het begeven is. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je morgen van ons. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.

Reageer