Internet valt steeds uit

• 23 maart 2017
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Wij hebben internet van Telfort, maar ervaren er steeds meer problemen mee. Op onze laptops valt de wifiverbinding regelmatig uit. Of we vinden ons wifinetwerk wel terug in het lijstje met internetopties, maar krijgen dan de melding "geen verbinding".

Nu merk ik dat ook mijn telefoon geen verbinding meer kan maken met ons wifinetwerk. Vaak staat ons netwerk niet eens meer als optie in mijn netwerkenlijst. Ik ben vrijwel dagelijks bezig om het modem te resetten, maar dit helpt nauwelijks. Ik heb het wifikanaal al gewijzigd, het modem verplaatst, maar niets helpt. We blijven kampen met een haperende internetverbinding (lees: gedurende een film van twee uur valt de wifi zeker tien keer weg). Waar gaat het mis? Het is niet de eerste keer dat we problemen ondervinden met ons internet...

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Als je internet bedraad wel goed werkt, doorloop deze probleemoplosser eens
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/wifi/mijn-wifi-werkt-niet.htm

En "Het is niet de eerste keer dat we problemen ondervinden met ons internet..." is natuurlijk een leuke cliffhanger, maar wat bedoel je daarmee?
En "Het is niet de eerste keer dat we problemen ondervinden met ons internet..." is natuurlijk een leuke cliffhanger, maar wat bedoel je daarmee?

Dat ik al vaker klachten heb gehad over niet werkend internet en die ook heb gemeld bij Telfort, maar dat er ondanks hun belofte eraan te zullen werken nooit echt iets veranderd is.
Dat zal dan waarschijnlijk via de telefoon zijn geweest. Dat kan webcare wel inzien, maar mede klanten niet.
Weet je al of je internet met een bedraad aangesloten laptop of pc ook hapert?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gerda, welkom op het forum! Het is tijd om het modem te vervangen. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Laat je dan even weten of de problemen zijn verholpen?
Reputatie 8
Badge +16
Omdat je niet meer reageert, ga ik ervan uit dat de problemen zijn verholpen met het nieuwe modem.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic?
Ik zet een slotje op dit topic.