beantwoord

Internet valt steeds kort uit

• 4 januari 2018
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Wij zijn sinds 2 januari (2018) overgestapt naar Telfort (TV+internet) en vanaf het begin valt internet, zowel wifi als bedraad, meerdere malen per dag (soms paar keer per uur) uit.

De TV houdt er ook mee op als dit gebeurt (bedraad). Onder andere het lichtje van internet gaat uit als dit gebeurt. Na ongeveer een minuut herstelt de verbinding zich weer.

Dit probleem hadden wij niet met onze vorige provider dus ik ben vrijwel zeker dat dit niet aan de kabels ligt. Wij hebben een Experia V8 modem.

Na een korte zoektocht op Google lijkt het alsof meer mensen dit probleem hebben gehad en de oorzaak bij het modem lag. Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen of is een nieuw modem nodig?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 5 januari 2018, 17:42

Hoi Bernd, welkom op het forum! Wat jammer dat het niet soepel werkt. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's van Webcare en dat er vandaag een ticket is aangemaakt zodat je een monteur kunt inplannen. Is dat al gelukt? En zo ja, wanneer komt de monteur langs? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bernd, welkom op het forum! Wat jammer dat het niet soepel werkt. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's van Webcare en dat er vandaag een ticket is aangemaakt zodat je een monteur kunt inplannen. Is dat al gelukt? En zo ja, wanneer komt de monteur langs? Ik hoor het graag.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bernd, ik hoop dat het allemaal gelukt is en dat geen bericht goed bericht is. Als ik nog iets kan betekenen hierin, dan hoor ik graag van je.

Reageer