beantwoord

Internet valt constant uit en kan niet opzeggen

• 7 april 2014
  • 4 reacties
  • 776 keer bekeken

Sinds November 2013 constant problemen met de internet verbinding via glas vezel, nieuwe router ontvangen maar niets helpt.
nu wil ik het contract opzeggen maar dat kan niet?????? op mijn laatste mail wordt helemaal niet meer gereageerd. ben er helemaal klaar mee.
zie onderstaand mail verkeer:

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
Vervelend dat u problemen ondervind met uw internet verbinding.
Wij hebben uw klacht doorgezet naar onze technische afdeling.
Het is niet mogelijk om uw contract eerder te beëindigen dan 17-10-2014.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Geachte, mevrouw meneer,

Ik ben het er niet mee eens, dat ik niet eerder kan opzeggen, sinds wij glasvezel van Telfort hebben, zijn er problemen.
Wij zijn ook niet de enigste, als je het probleem aan anderen voorlegt, hoor je veel meer klachten over Telfortglasvezel. Ook op internet vindt je genoeg voorbeelden.
Vanmiddag om 13.12 uur lag het internet er weer uit.
Jullie leveren niet de diensten, die jullie moeten leveren en komen dus het contract niet na. Ik betaal voor diensten die niet goed geleverd worden. Dit is een reden om het contact te ontbinden.
Als ik niet betaal, en dus ook het contract niet na kom, dan nemen jullie toch ook stappen!
Ik wacht op jullie reactie en als ik niet tussentijds mag op zeggen zet ik dit op jullie forum en kijk welke reacties er komen.
Mocht ik overigens wel op kunnen zeggen, wat ik heel redelijk vindt wil ik wel mijn telefoonnummer houden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wacht ik uw reactie af.
icon

Beste antwoord door Jeroen 10 april 2014, 09:53

@le44112,

Dank voor het sturen van jouw gegevens. Ik heb jouw klacht zojuist doorgezet naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen alles nagaan en binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Achter de schermen houd ik dit ook in de gaten.

Jeroen
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +1
@le441121,

Erg spijtig dat je problemen ervaart met jouw glasvezel verbinding. Ik bekijk graag wat ik voor jou kan betekenen, kun je jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer in een privébericht kenbaar kunnen maken? Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag en zal ik waar nodig de juiste acties voor je uitzetten.

Jeroen
Badge +1
@le44112,

Dank voor het sturen van jouw gegevens. Ik heb jouw klacht zojuist doorgezet naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen alles nagaan en binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Achter de schermen houd ik dit ook in de gaten.

Jeroen
@le44112,

Jeroen

Jeroen,

nieuw modem is geplaatst.(moteur gaf aan dat dit waarschijnlijk niet het problem is.
internet verbinding valt nog steeds weg, elke dag meerdere malen
@le44112,

Jeroen

Jeroen,

nieuw modem is geplaatst.(moteur gaf aan dat dit waarschijnlijk niet het problem is.
internet verbinding valt nog steeds weg, elke dag meerdere malen

Reageer