beantwoord

Internet Upgrade

• 15 april 2016
  • 10 reacties
  • 456 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Ik krijg net een brief van Telfort met de melding "Uw internetverbinding krijgt gratis een upgrade" Ik ga dus van ADSL naar VDSL volgens de brief . Als ik echter in mijn modem kijk staat de DSL op VDSL al een jaar geloof ik. Wat moet ik nu met zo'n brief ?
Verder staat er in de brief dat ik maar even contact moet opnemen met de klantenservice als ik vragen heb. Ik denk niet dat Onno van der Poel in mijn modem heeft gekeken :)

Marcel
icon

Beste antwoord door jacobus 2 mei 2016, 11:18

De upgrade is perfect gegaan en ik heb nu bijna glasvezel snelheid. Heerlijk dat ook de upload omhoog is gegaan, ik kan nu sneller mijn foto's uploaden

Marcel
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Ik ga dus van ADSL naar VDSL volgens de brief .

Staat dat op die manier in de brief? Het kan toch ook zijn dat je bijvoorbeeld van VDSL naar VVDSL gaat?
Reputatie 2
Badge +4
Nee, dit staat er echt van ADSL naar VDSL. Ondertekend door de directeur Onno van der Poel. Oeps
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jacobus! Da's vreemd inderdaad. Ik kan me voorstellen dat de brief niet geheel op jouw situatie is toegespitst. Wat inhoudt dat Franzki het aan het juiste eind heeft. Je verbinding wordt omgezet naar VVDSL2 en zal naar verwachting op 19-04 opgeleverd zijn. 🙂
Reputatie 2
Badge +4
Ik hoop van niet, net nu het weer storings vrij is gaan lopen.De laatste upgrade heeft heel wat problemen opgeleverd.
Reputatie 2
Badge +4
Ik denk ook dat mijn modem er niet geschikt voor is als het werkelijk zo zou zijn. We wachten het af wat er gaat gebeuren.

Marcel
Welk modem heb je dan?
De V8 en de 2812 zijn wel geschikt.
Reputatie 2
Badge +4
2812, die is dus geschikt begrijp ik
Jazeker, draait hier ook op 80/8. 😃
Reputatie 2
Badge +4
De upgrade is perfect gegaan en ik heb nu bijna glasvezel snelheid. Heerlijk dat ook de upload omhoog is gegaan, ik kan nu sneller mijn foto's uploaden

Marcel
Fijn!
En bedankt voor het terugkoppelen.