beantwoord

Internet uitval met mijn Zyxel modem

• 30 november 2017
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Sinds één week valt mijn internet dagelijks meerdere malen uit. Dan gaat het lichtje uit van inter net op mijn modem en na 1 minuut is er weer verbinding. Dit is heel frustrerend. Mij. Vraag is : hoe kan ik dit oplossen?

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 30 november 2017, 13:19

Hoi Mohamed, welkom op het forum. Het is erg vervelend dat je internetlampje een minuut uitvalt en dan weer terug komt. De kans is groot, zoals jimny aangeeft, dat je modem kapot aan het gaan is. Om die reden heb ik een nieuw modem voor je besteld. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan raad ik je aan om een andere telefoonkabel te bestellen in onze webshop en deze te vervangen. Met de kortingscode IK2017 kan je dat dit jaar nog gratis doen. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je en vervang het aansluitsnoertje max 1,50 cm en geef het modem een harde reset door met een puntig voorwerp het resetgaatje aan de achterkant in te drukken voor een zyxel modem 30 seconden en voor de experiabox 10 seconden
Ik heb de zyxel P-2812HNU-F1 en ik zal het ff proberen het resetten enzovoorts thanks
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb de zyxel P-2812HNU-F1 en ik zal het ff proberen het resetten enzovoorts thanks

Denk toch dat je modem aan het eind van zijn latijn is en zodra webcare Telfort je topic leest reageren ze, zet alvast je klantnummer in je forum profiel
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mohamed, welkom op het forum. Het is erg vervelend dat je internetlampje een minuut uitvalt en dan weer terug komt. De kans is groot, zoals jimny aangeeft, dat je modem kapot aan het gaan is. Om die reden heb ik een nieuw modem voor je besteld. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan raad ik je aan om een andere telefoonkabel te bestellen in onze webshop en deze te vervangen. Met de kortingscode IK2017 kan je dat dit jaar nog gratis doen. 🙂

Reageer