beantwoord

Internet uitval

• 10 augustus 2019
  • 19 reacties
  • 325 keer bekeken

Badge
ik heb sinds maart weer telfort voor die tijd ook gehad maar door uitval ben ik er bij weg gegaan. nu was het de eerste maanden goed nu begint het gedonder weer waar licht dit aan modem vaak gereset word nu wel een beetje heel kwaad doet telfort dit er om.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 augustus 2019, 15:45

Dat is wel apart inderdaad. Ik zie dat namelijk niet terug. Ik zie ook nog geen reset terug van het modem. Mogelijk dat dat nog verbetering gaat geven. Op deze pagina lees je hoe je dat doet. Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Kan die ook voor glasvezel
Hallo @ate2458 , ja dat kan ook, dan de lan-kabel tussen glasvezel kast en modem op het rode wanpunt van de modem aansluiten.
Badge
Ik heb het modem
Nog niet zal morgen wel komen denk ik. Wat glas vezel betreft zijn ze vandaag mee begonnen in de straat hier
Badge
Vvanavond tussen half acht en acht uur weer uitval
Reputatie 8
Badge +11
Dat is prima. Wil je het dan ook laten weten? En of het na de reset verbeterd is?
Badge
Ja zal ik doen als hij weer uitval heeft is het niet goed
Badge
heb het modem om 15.05 reset
Badge
om 19.20 weer internet uitval dus reset heeft niet geholpen stuur maar een monteur langs of een nieuw modem.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is wel apart inderdaad. Ik zie dat namelijk niet terug. Ik zie ook nog geen reset terug van het modem. Mogelijk dat dat nog verbetering gaat geven. Op deze pagina lees je hoe je dat doet. Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Badge
ik bedoel het modem de stekker er uit en in gedaan .
maar het modem lapjes als ik uitval is blauw haal ik de steker er uit dan duurt het even dan is er weer internet.
als er moet worden gerichet moet worden ben ik bang voor internet en tv weg vaald en niet weer komt toen ook gehad
Badge +18
Bart vraagt om het modem te resetten, Dat is wat anders dan uit/aan.
De verwachting is dat het na een reset beter word, niet slechter.
En nu is het ook niets, toch?

Lees hier hoe je dat doet:

modem reset
Badge
ga ik wel doen als ik weer uitval heb niet eerder
Reputatie 8
Badge +11
Wat ontzettend irritant zeg. Nu zie ik dat er via een andere weg al contact is geweest en dat er een nieuwe modem is opgestuurd. Ik ben benieuwd hoe deze werkt. Of je hiermee nog steeds uitval ervaart.
Badge
Hook het ook maar ook dat er snel glasvezel komt dit jaar
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ate2458, wat irritant dat je weer uitval van het internet ervaart. Dat kan ik mij goed voorstellen, maar we doen het er zeker niet om.

Ik wil dan ook graag met je uitzoeken waar het probleem vandaan kan komen. Ik ben dan ook alvast in jouw verbinding gedoken. Ik meet een stabiele lijn. Dus daar kan het zo niet aan liggen. Is het misschien de WiFi die instabiel is? Zo ja, heb je de tips op deze pagina al eens doorlopen? Geeft dat verbetering?

Ook ben ik benieuwd hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Is deze al eens vervangen?
Badge
Ik heb het verkeerde modem gekregen ik heb de Experia box v10 a Ik heb de v 10 gekregen
Reputatie 8
Badge +11
Ik hoor graag hoe het nieuwe modem zijn werk doet.

En wat de glasvezel betreft. Het komt er aan. Via KPNnetwerkNL kun je de voortgang in de gaten houden.
Badge
Iinternet en tv vallen dan uit het modem zit in de meterkast met het bijgeleverd kabel . Eerst was het goed nu begint het weer het raar is dan een keer per dag dan 2 keer soms 3 keer en dagen niet.
Reputatie 8
Badge +7
Ik heb het verkeerde modem gekregen ik heb de Experia box v10 a Ik heb de v 10 gekregen
Hallo @ate2458 , wees blij, de V10 is 10x beter dan de 10a.
Badge
Kan die ook voor glasvezel

Reageer