beantwoord

Internet uitval

  • 10 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Badge
ik heb sinds maart weer telfort voor die tijd ook gehad maar door uitval ben ik er bij weg gegaan. nu was het de eerste maanden goed nu begint het gedonder weer waar licht dit aan modem vaak gereset word nu wel een beetje heel kwaad doet telfort dit er om.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 augustus 2019, 15:45

Dat is wel apart inderdaad. Ik zie dat namelijk niet terug. Ik zie ook nog geen reset terug van het modem. Mogelijk dat dat nog verbetering gaat geven. Op deze pagina lees je hoe je dat doet. Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @ate2458, wat irritant dat je weer uitval van het internet ervaart. Dat kan ik mij goed voorstellen, maar we doen het er zeker niet om.

Ik wil dan ook graag met je uitzoeken waar het probleem vandaan kan komen. Ik ben dan ook alvast in jouw verbinding gedoken. Ik meet een stabiele lijn. Dus daar kan het zo niet aan liggen. Is het misschien de WiFi die instabiel is? Zo ja, heb je de tips op deze pagina al eens doorlopen? Geeft dat verbetering?

Ook ben ik benieuwd hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Is deze al eens vervangen?
Badge
Iinternet en tv vallen dan uit het modem zit in de meterkast met het bijgeleverd kabel . Eerst was het goed nu begint het weer het raar is dan een keer per dag dan 2 keer soms 3 keer en dagen niet.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is wel apart inderdaad. Ik zie dat namelijk niet terug. Ik zie ook nog geen reset terug van het modem. Mogelijk dat dat nog verbetering gaat geven. Op deze pagina lees je hoe je dat doet. Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Reageer