beantwoord

Internet thuis

• 24 mei 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

hallo ik heb een vraag wat is er met het vaste internet want gisteravond heb ik geen internet en ik weet niet wat ik moet doen

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 mei 2020, 09:33

Hoi @Damian chluba, welkom hier. 

Geen internet meer dus. Ik wilde dan ook meteen meekijken. Ik heb echter nog geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? 

En heb je het modem al een reset gegeven? Werkt het daarna? Zo niet, kun je per lampje vertellen in welke kleur deze brandt/knippert? En hoe is het modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter? 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je en branden daar nog lampjes op en gaat het om een koper of glasvezelverbinding

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Damian chluba, welkom hier. 

Geen internet meer dus. Ik wilde dan ook meteen meekijken. Ik heb echter nog geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? 

En heb je het modem al een reset gegeven? Werkt het daarna? Zo niet, kun je per lampje vertellen in welke kleur deze brandt/knippert? En hoe is het modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter? 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat het opgelost is. Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. 

Reageer