beantwoord

internet, televisie en bellen werkt niet

• 11 februari 2018
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Al sinds gisterenavond. Waarom kan ik de klantenservice niet gewoon bellen op zondag?
We hebben een Zyxel modem (adsl).
icon

Beste antwoord door tpielage 11 februari 2018, 13:57

Dank voor de reacties. Door op het bandje voor 'tv' te kiezen kwam ik er inderdaad door. Mijn modem blijkt kapot te zijn.
Bekijk reactie

7 reacties

Je kan wel bellen voor televisie storingen.
En die heb je.
Even hele bandje afluisteren.
Reputatie 8
Waarom kan ik de klantenservice niet gewoon bellen op zondag?
Dat zit hem in het business model hoe je als budget provider de kosten laag kunt houden tegenover de baten die de internetdiensten voor een bepaald tarief opleveren. Men kiest er dus voor om geen duur betaalde medewerkers voor zondags daarvoor als kostenpost op te nemen.

Het zit hem altijd in de lengte of in de breedte.

Heb je de ZyXEL modem als eens gereset?
Verder https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-technische-problemen-1.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen.htm

Het kan ook zijn dat je modem/router "op" begint te raken. (Dat type vallen de laatste tijd bij bosjes uit).
Maar daarvoor dus wel eerst een aantal testen uitvoeren, om daar meer zekerheid over te hebben.
Reputatie 8
Badge +11
In theorie zou je gewoon moeten kunnen bellen. Probeer anders eens een van de andere contactmogelijkheden:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

3 "tegelijk" 😃
Reputatie 8
"Vroeger" gold voor TV nog een uitzondering. Daarbij kon je de klantenservice nog wel bellen op zondag. Kennelijk is men daar vanaf gestapt.

Zie nu een enkele algemeen tekstberichtje:

Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten
"Vroeger" gold voor TV nog een uitzondering. Daarbij kon je de klantenservice nog wel bellen op zondag. Kennelijk is men daar vanaf gestapt.

Zie nu een enkele algemeen tekstberichtje:

Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten

Je kan wel bellen voor televisie storingen.
Even hele bandje afluisteren.
Dank voor de reacties. Door op het bandje voor 'tv' te kiezen kwam ik er inderdaad door. Mijn modem blijkt kapot te zijn.
Fijn dat je in ieder geval contact hebt gehad.
Is het verzenden van het vervangende modem in ieder geval in gang gezet.

Reageer