beantwoord

internet storing [dns]

• 12 juni 2018
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1
Na gesprek gehad te hebben met de klantenservice.
(Er staat een afspraak voor volgende week dinsdag voor monteur, en ze gaan kijken of het sneller kan)

De afgelopen dagen valt vooral in de avond het internet uit.
Sinds gisteren geen normaal stabiele verbinding gehad voor meer dan 5 min.
Lees, valt uit of zo traag dat ik niet eens een 160p filmpje kan zien of een pagina kan laden (flashback naar de 56k modem)

Ik typ dit dus ook tijdens het uitvallen.
- Modem is nog niet zo oud,
- Kabel adsl box - modem 3 andere geprobeerd en reset enz
- DNS van Telfort/Google

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit zelf kan oplossen
( [sarcasme] Bv waar staat die buiten kast kan ik hem zelf ontmantelen en hopen dat er wat sneller een monteur daar naar kijkt of zo? 😛 [/sarcasme] )
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 juni 2018, 20:46

Hoi d3kker, wat ontzettend balen dat het internet steeds wegvalt. Dat is absoluut geen pretje. Nu vraag je je af of je het zelf kan oplossen omdat het nog even duurt voordat de monteur komt. Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken aangezien de monteur moet komen. Nu zie ik dat mijn collega een melding heeft gemaakt om te kijken of de monteur eerder zou komen. Ik hoop voor je dat het gaat lukken en dat hij het probleem snel kan oplossen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi d3kker, wat ontzettend balen dat het internet steeds wegvalt. Dat is absoluut geen pretje. Nu vraag je je af of je het zelf kan oplossen omdat het nog even duurt voordat de monteur komt. Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken aangezien de monteur moet komen. Nu zie ik dat mijn collega een melding heeft gemaakt om te kijken of de monteur eerder zou komen. Ik hoop voor je dat het gaat lukken en dat hij het probleem snel kan oplossen.
@d3kker je hebt het niet van mij :8
Maar valt hier wellicht te traceren https://vvdsl.robinflikkema.nl

Reageer