beantwoord

Internet snelheid verkeerd.

• 1 november 2018
  • 10 reacties
  • 281 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
De monteur is net langs geweest, het internet gemaakt en ons verbonden op het nieuwe telfort netwerk.
Wij hadden altijd 100/100 wij zijn per vandaag naar de 200/200 gegaan.

Maar wij hebben nog steeds 100/100.

De upload is nu net zie ik boven de 100 maar nog lang geen 200.

Dus telfort help a.u.b.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 november 2018, 15:13

Nee het is nog niet opgelost.
Wij hebben nog steeds 100/100 maar wij betalen voor 200/200.

Hoi AronIkink, goed dat je navraag over je snelheid doet, als je denkt dat deze niet klopt. Ik heb je gegevens erbij gepakt, en voor je nagekeken hoe het zit. Ik zie dat je nu Glasvezel internet en interactieve TV hebt, met 100/100 Mb extra snelheid. Deze extra snelheid heb je de eerste 6 maanden gratis. Dat betekent dat de snelheid die je op dit moment ontvangt klopt. Je kan er natuurlijk altijd voor kiezen de snelheid nog te verhogen naar 200/200 Mb als je dat wilt 🙂 Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Klopt het dat je abonnement is omgezet vanaf en oude glas naar het nieuwe glas
Reputatie 1
Reputatie 8
Badge +9
Klopt AronIkink, je bent inderdaad zoals jimny vermoedde over gegaan van het 'oude' glasvezelnetwerk naar het nieuwe. Daarom wordt er apparatuur vervangen, om te zorgen dat je nieuwe verbinding het goed gaat doen. Het maakt dus geen verschil voor je snelheid, je zit nu nog steeds op die 100/100 Mb, maar het oude netwerk wordt vernieuwd. Mocht je daar graag meer over willen weten, in dit topic staat alle info over die vernieuwing van het netwerk:)
Reputatie 1
bump.
Kan een telfort medewerker even komen helpen.
Dankuwel.
Webcare pakt de topics op in volgorde van plaatsing. Dat kan ca 24 uur duren.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
https://forum.telfort.nl/settings/profile
Reputatie 8
Badge +9

Hoi AronIkink, goed dat je navraag over je snelheid doet, als je denkt dat deze niet klopt. Ik heb je gegevens erbij gepakt, en voor je nagekeken hoe het zit. Ik zie dat je nu Glasvezel internet en interactieve TV hebt, met 100/100 Mb extra snelheid. Deze extra snelheid heb je de eerste 6 maanden gratis. Dat betekent dat de snelheid die je op dit moment ontvangt klopt. Je kan er natuurlijk altijd voor kiezen de snelheid nog te verhogen naar 200/200 Mb als je dat wilt 🙂 Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Reputatie 1
Wat is onze snelheid dan na de 6 maanden?
Reputatie 8
Badge +17
Als je niets doet dan krijg je na die zes maanden 50/5 als snelheid
Reputatie 1
Ik zie het.
Maar wij hadden voor 1 november 100/100. Toen moesten wij verplicht een nieuw kastje en alles. En nu na de overstap 50/5? Daar klopt iets niet helemaal.
Reputatie 8
Badge +17
Is het inmiddels opgelost, het plaatje geeft een 100/100 verbinding aan

Reageer