beantwoord

Internet snelheid ineens te laag

• 18 juli 2018
  • 8 reacties
  • 231 keer bekeken

hoi hoe komt het dat ineens mijn inet snelheid wat upload betreft laag is dit tewijl ik altijd een goed snelheid had nu ineens niet meer

wil wel ffe weten wat hier de bedoeling van is

ben nu in eens van 30 naar 18 gegaan kwa upload

groet jd
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 juli 2018, 14:03

Hallo Sammy, zoals je ziet zijn we nu aan jouw vraag toe. Ik wil graag met je meekijken naar je verbinding en de snelheid daarvan, ik zie alleen dat je je gegevens nog niet op je profiel hebt ingevoerd. Zou je dat alsnog kunnen doen? Dan kan ik daarmee de verbinding nakijken zodat we samen tot een oplossing kunnen komen, als je ons de kans nog wilt geven.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
1. Heb je je klantnummer ingevuld in je profiel op het forum?
2. Welk abonnement heb je?
3. Welk modem heb je en heb je deze al een keer opnieuw opgestart?
4. Hoe is het modem aangesloten? (korte/lange kabel vanaf je IS/RA)
5. Wat zijn je xDSL waardes in je modem, weet je niet hoe je in moet loggen:

Zyxel
http://192.168.1.254
Log je voor het eerst in? Vul dan bij Login ID 'admin' in en bij password '1234'.

Experia Box V8
http://192.168.2.254
Als je de netwerknaam en het wachtwoord van het modem niet zelf hebt aangepast, log je in met de Login ID 'Admin' en password '1234'.

Experia Box V10
Als je het wachtwoord van het modem niet zelf hebt aangepast, log je in met de Gebruikersnaam 'Admin'. Het veld Wachtwoord laat je leeg.
1. Heb je je klantnummer ingevuld in je profiel op het forum?
2. Welk abonnement heb je?
3. Welk modem heb je en heb je deze al een keer opnieuw opgestart?
4. Hoe is het modem aangesloten? (korte/lange kabel vanaf je IS/RA)
5. Wat zijn je xDSL waardes in je modem, weet je niet hoe je in moet loggen:

wat houd dit in??????

2 Experia Box V8
Als je de netwerknaam en het wachtwoord van het modem niet zelf hebt aangepast, log je in met de Login ID 'Admin' en password '1234'.

wat wil je hier mee???

ik weet hoe ik mijn v8 heb ingesteld ik draai al meer dan een jaar met een hoge snelheid..
ineens van de week had ik geen inet meer en heb het modem uit en aan gedaan vanaf die tijd is het probleem ook onstaan...
nee heb verder niets veranderd aan het modem staat nog steeds in de meterkast op 50 cm van het is/ra
NOGMAALS IK HEB NIETS VERANDERD AAN KABELS OF WAT OOK MAAR
wat het eerste betreft ik ben niet gek om een heleboel dingen gelijk op het forum neer te zetten zoals klantnummer enz enz hou ik niet van als iemand van telfort hier om vraagt kan dat in een pm

maar wil graag een oplossing zien voor de upload snelheid want daar betaal ik voor

vriendelijke groet jd
Als je je klantnummer in je forumprofiel zet kan alleen webcare dat zien. En meteen als ze aan je topic toe zijn. Hoeven ze daar je niet eerst om te vragen.
Niets veranderd, alles was altijd goed. Dat zegt dus niets. Er is wel wat veranderd, anders had je nu geen klachten.
Met de gegevens van de statuspagina van je modem is te achterhalen of er veranderingen voor of na je modem zijn.
En niet zo aggressief, iedereen probeert je alleen maar te helpen.
Reputatie 3
Badge +1
@sammy1000 beetje last van het warme weer?
Als je niet wil dat je geholpen wordt op een forum moet je daar ook niet je vraag deponeren.

De eerste 4 vragen zijn dusdanig simpel dat je daar prima een antwoord op had kunnen geven, of denk je dat Telfort een glazen bol heeft waar ze automagisch kunnen zien wie je bent en waarom je upload langzamer is dan voorheen?
Daarbij vroeg ik je niet om je klantnummer op het forum te zetten maar in je profiel.

Succes met je langzame upload, ik ga genieten van het mooie weer en van Kruiswijk. 🆒
zal het je sterker vertellen ik ben klaar met telfort heb gebeld en stap op

nooit geen gedonder gehad maar nu ben ik klaar

en dennis L waar die L voor staat ik weet het maar goed nee geen last van het weer

maar jij de groeten daar
Reputatie 8
Badge +17
Je schrijft dat je het moden uit en aangezet hebt en m.i. is daarmee het probleem ontstaan, wat je beter kunt doen is het modem een harde reset geven door met een puntig voorwerp het gaatje aan de achterkant 10 sec,
In te drukken.
Er is nog geen moderator aan te pas gekomen op je topic en ik vindt de opmerkingen van Dennis-L ook ongepast, die trouwens net als ik een gewone klant
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sammy, wat vervelend dat je ineens een lagere snelheid hebt. Zoals ik het lees probeert iedereen je hier in het topic te helpen en ik wil iedereen vragen netjes met elkaar om te gaan en elkaar in elkaars waarde te laten. Zo houden we het leuk hier met z'n allen 🙂. We behandelen alle vragen op volgorde van binnenkomst en mijn collega's helpen je zo snel mogelijk.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Sammy, zoals je ziet zijn we nu aan jouw vraag toe. Ik wil graag met je meekijken naar je verbinding en de snelheid daarvan, ik zie alleen dat je je gegevens nog niet op je profiel hebt ingevoerd. Zou je dat alsnog kunnen doen? Dan kan ik daarmee de verbinding nakijken zodat we samen tot een oplossing kunnen komen, als je ons de kans nog wilt geven.

Reageer